Voor 59,95 en bij minimaal 20 liter tanken....quote:Op maandag 23 januari 2006 23:36 schreef Bruintje_beer het volgende:
Heel erg leuk...
Liggen voor dezelfde prijs in stapels bij bijna elk TOTAL benzinestation.
We hebben niet eens McLaren, alleen Renault.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:49 schreef Bruintje_beer het volgende:
Ik heb er vandaag getankt en wilde mn zusje (fan van McLaren) voor de gein zon auto geven. En die miep zei hij kost los 50 euro..
Al had je gelezen dan zie je dat ik schreef dat ik een Renault voor de gein wilde geven omdat ze fan is van McLaren.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:07 schreef Kanjer het volgende:
[..]
We hebben niet eens McLaren, alleen Renault.
Er zijn Coco, COdo en Dodo stations, wij zijn Coco, rest is (gedeeltelijk) particulier, wat die doen met acties weet ik niet, wij hebben alleen die Renault en die kost overal 59,95 euro.
Als jij wat duidelijker nederlands schrijft had ik het misschien wel begrepen, begrijp zowiezo niet wat dat hele verhaal van jou in dit topic doet, voel je niet geroepen te reageren.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:01 schreef Bruintje_beer het volgende:
[..]
Al had je gelezen dan zie je dat ik schreef dat ik een Renault voor de gein wilde geven omdat ze fan is van McLaren.
Maakt mij echt niet uit wat voor station het is, was er toevallig vandaag weer en wederom 50 euro.
Verder geen zin om erover in discussie te gaan wilde het alleen even duidelijk maken.
maar als jij ze gewoon voor winkelprijs gaat zitten verkopen lijkt je net een dependance voor je tankshop...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:58 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Als jij wat duidelijker nederlands schrijft had ik het misschien wel begrepen, begrijp zowiezo niet wat dat hele verhaal van jou in dit topic doet, voel je niet geroepen te reageren.
Alleen voor mensen met interesse in een leuke auto voor een leuk bedrag.
Game On!!
ik zou het doenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:58 schreef Kanjer het volgende:
voel je niet geroepen te reageren.
Als dat zo zou zijn , ja, heb je helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
maar als jij ze gewoon voor winkelprijs gaat zitten verkopen lijkt je net een dependance voor je tankshop...
Was het maar zo'n feest!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:22 schreef JohanV. het volgende:
Als het via je werk is krijg je medewerkerskorting. Dus winst maak je er degelijk op.![]()
Maar het voordeel bij een verkoopprijs van 50 euro is 4,50.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:40 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest!!
Nooit op een tankstation gewerkt?
Al koop ik een Mars , gewoon de volle mep betalen.
Ik geef toe, deze wagens mochten voor minder dan 59,95, had er totaal 3, 1tje voor mijn kleinzoon, 1tje vandaag weggegeven, 1tje nog te koop of hou ik zelf, ook best.
Dacht alleen iemand een voordeeltje te bieden die zo'n wagen graag zou willen, nogmaals, dan ben ik ook de rotste niet.
Volgens mij, 59,95-50 = 9,95 voordeel oftewel 15%, of meer als iemand een leuk bod doetquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:42 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Maar het voordeel bij een verkoopprijs van 50 euro is 4,50.![]()
En de verzendkosten a ¤5,50 dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:46 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Volgens mij, 59,95-50 = 9,95 voordeel oftewel 15%, of meer als iemand een leuk bod doet
Zeikerdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |