quote:Op maandag 23 januari 2006 13:14 schreef Avani het volgende:
Volgende week 1 tentamen methodologie, wat waarschijnlijk wel goed te doen is. Deze week maar eerst een paper inleveren.![]()
beter eind december jaquote:Op maandag 23 januari 2006 13:16 schreef Boomlaars het volgende:
Eind december had ik 5 tentamens, waarvan ik er 5 gehaald heb.. 1 vak had ik opgeofferd om de andere 4 goed te kunnen leren onder het mom van 'beter 4 6jes dan 5 5jes', maar mijn uit de mouw geschudde antwoorden bleken bij het 5e vak toch voldoende voor een 6
Nu pas weer in maart tentamens![]()
tsk tskquote:Op maandag 23 januari 2006 13:17 schreef splendor het volgende:
Vandaag wiskunde/natuurkunde over warmtecapaciteit en vermogen en nog wat van die onzin.
En morgen wiskunde/natuurkunde over druk, chemie, biologie en communicatie.
Allemaal herkansingen.
Ik hoor er ook niet veel goeds over. Gelukkig ontstpring ik de dans.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]niet om je bang te praten, maar methodologie wordt algemeen als een enorm klotevak beschouwd
ja ik heb 8 vragen straks en moet ook allemaal achtergrondliteratuur lezen waar hooguit 1 vraag over gesteld gaat worden. Ga ik dus mooi niet doenquote:Op maandag 23 januari 2006 13:27 schreef MadMarine het volgende:
morge techniek, en teringdetering wat is dat veel!! 4 boeken voor 10 vragen!!
Dat heb ik ook.. (Hanze), laatste college was ergens halverwege december, en in de tussentijd nog wel paar keer presentaties e.d. gehad. Al die tijd kunnen leren, maarja komt er toch altijd weer op neer dat ik op het laatste moment (lees; dag van te voren) nog alles moet lerenquote:Op maandag 23 januari 2006 13:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
beter eind december jaHier aan de RuG is het echt waardeloos geregeld. We hebben vóór de kerstvakantie een voorbereidingsweek, daarna vakantie en direct daarna tentamens. Alleen heb ik alles (drie tentamens dit keer) pas in de laatste week van januari. Ik verveel me dood, zit er nu al 3 weken tegenaan te hikken (ben in de tweede week vd kerstvakantie begonnen met leren). Dus ik ben blij dat straks alles geweest is en ik in februari weer gewoon naar college kan. Heb al sinds medio december vrij en pas medio februari beginnen de colleges weer fatsoenlijk
Dat hoor ik wel meer, maar ik vind het eigenlijk best leuk.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]niet om je bang te praten, maar methodologie wordt algemeen als een enorm klotevak beschouwd
Als ik het de volgende keer niet haal word ik van mijn studie afgegooidquote:Op maandag 23 januari 2006 13:29 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:35 schreef Avani het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel meer, maar ik vind het eigenlijk best leuk.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:36 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Als ik het de volgende keer niet haal word ik van mijn studie afgegooid.
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:40 schreef koentjuh18 het volgende:
Achja,.. gelukkig vermaak ik me ;prima in Groningen, dus hoeft niet alles gehaald te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |