Ik ben helemaal geen man man !quote:Op maandag 23 januari 2006 13:03 schreef P8 het volgende:
HA, keek je toch even. jij brutale vlegel!!
Tuurlijkquote:Op maandag 23 januari 2006 13:03 schreef P8 het volgende:
HA, keek je toch even. jij brutale vlegel!!
jaja, eerst een beetje een zaadlozing krijgen van dit topic krijgen en dan maar even uit schaamte een willekeurig topic uitzoeken omdat je het toch even kwijt moet.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:08 schreef -Wolf- het volgende:
krijg spontaan een zaadlozing van dit topic.
Wil je niet meer van die ranzige links neerzettenquote:Op maandag 23 januari 2006 13:11 schreef P8 het volgende:
[..]
jaja, eerst een beetje een zaadlozing krijgen van dit topic krijgen en dan maar even uit schaamte een willekeurig topic uitzoeken omdat je het toch even kwijt moet.
ik heb je wel door!
even wachten op pics van ondeugend, dan kan ik dit topic ook als een ranzige link gebruikenquote:Op maandag 23 januari 2006 13:12 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Wil je niet meer van die ranzige links neerzetten
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:11 schreef P8 het volgende:
[..]
jaja, eerst een beetje een zaadlozing krijgen van dit topic krijgen en dan maar even uit schaamte een willekeurig topic uitzoeken omdat je het toch even kwijt moet.
ik heb je wel door!
Bedankt voor de linkquote:Op maandag 23 januari 2006 13:11 schreef P8 het volgende:
[..]
ik heb je wel door!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |