Doe je goedquote:Op maandag 6 februari 2006 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:Ik heb een 19" Sun Netra X1 met UltraSparc IIe 400Mhz en 1 GB geheugen op de kop getikt.
En die ga ik co-locaten en een eigen webserver draaien voor m'n domeintjes.
Nu nog bekijken hoe ik er een stabiele linux distro opkrijg, want er zit dus geen enkele aansluiting op dat apparaat behalve console en ethernet
1 2 3 | $person["name"] = "Piet"; $person["age"] = 25; |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | { var $name = null; var $age = null; function Person($name, $age) { $this->name = name; $this->age = age; } // Getter en setter functies } |
Hij zal vast moeten kunnen booten van netwerk. De vraag is nu.... hoe.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:19 schreef Light het volgende:
[..]
Doe je goed
Doet dat ding booten van netwerk? Dan is daar vast wel iets mee te doen
neuh valt reuze mee, zit hier er mee te werken op een pentium 3 en dat gaat prima. Het voordeel is dat er veel plugins bij zitten en daar kan je leuke dingen mee doen (waaronder de php parser/ debugger en folding).quote:
folding is het enige wat ik mis in phpdesigner. Verder doet die exact hetzelfde als Zend.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:24 schreef rickmans het volgende:
[..]
neuh valt reuze mee, zit hier er mee te werken op een pentium 3 en dat gaat prima. Het voordeel is dat er veel plugins bij zitten en daar kan je leuke dingen mee doen (waaronder de php parser/ debugger en folding).
Ik gebruik zelf Zend Studio voor het ontwikkelen van PHP applicaties en dat is een behoorlijk forse IDE en volledig geschreven in Java. Ook ik moet zeggen dat het prima werkt. Natuurlijk is het zwaarder dan een pure Windows applicatie, maar ik ondervind er geen hinder van.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:24 schreef rickmans het volgende:
[..]
neuh valt reuze mee, zit hier er mee te werken op een pentium 3 en dat gaat prima. Het voordeel is dat er veel plugins bij zitten en daar kan je leuke dingen mee doen (waaronder de php parser/ debugger en folding).
Kun je folden met Zend?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
folding is het enige wat ik mis in phpdesigner. Verder doet die exact hetzelfde als Zend.
Wat betreft een formulier worden enkel de HTTP post variabelen doorgegeven aan PHP. Als je in je PHP code formulieren wilt kunnen onderscheiden, zul je de namen moeten definiëren in een hidden-veld. Aan het name-attribuut van de form-tag heb je in dit geval niets.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:42 schreef dossie het volgende:
Ik heb een vraag over verschillende formulieren op een pagina.
Kan je in php onderscheiden welk formulier gepost wordt? Je kan dit natuurlijk doen aan de hand van een hidden field als er geen onderscheidend veld is in elk formulier.
Maar hoe zit het met de naam van het formulier? In javascript wordt hiervan gebruik gemaakt, maar in php is er niets over te vinden in bijvoorbeeld $_POST.
Mis ik iets, of is de formuliernaam van geen betekenis voor php?
Inderdaad, maar ik vind PHP Designer ook niet echt moederste mooiste eigenlijkquote:Op maandag 6 februari 2006 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een verschrikkelijke layout heeft Jedit
Geen wildcards (%) gebruiken?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
SQL vraagje![]()
met LIKE '%$term%' krijg ik iets wat lijkt op het ingevoerde; geld geeft geld, geldig, gelden, gelderland etc etc.
Ik wil nu ook een optie voor een exact woord, in een grotere tekstHoe moet ik dat aanpakken?
Roonaan, kan je niet eens een kleine tut schrijven hoe je flash koppelt aan PHP en MySQL?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:35 schreef Roöaän het volgende:
Zend heeft af en toe ruzie met Webdrive. Blijven beide hangen. Dat zuigt.
Trouwens werkt Zend ook aardig voor ActionScript
UltraEdit?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:38 schreef Tijn het volgende:
Het liefst heb ik eigenlijk iets simpels als notepad, maar dan met syntax coloring en line numbers. Veel meer vraag ik niet
binnen de titel werkt dit wel, tot een bepaalde hoogte (heel raar, niet consequent). In de tekst zelf lijkt het totaal niet te werken...quote:Op maandag 6 februari 2006 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Geen wildcards (%) gebruiken?
En als je dan zoekt op " WOORD " en niet "WOORD"? Dus inclusief spaties?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
binnen de titel werkt dit wel, tot een bepaalde hoogte (heel raar, niet consequent). In de tekst zelf lijkt het totaal niet te werken...
( www.pestforum.nl/zoek.php is werkende voorbeeld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |