2 jaar terug was het wel vaak zo ergquote:Op maandag 23 januari 2006 11:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
en toch komt het de laatste tijd niet meer zo vaak voor, dacht ik zelf.
Tuurlijk welquote:Op maandag 23 januari 2006 11:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
wou ie niet schtarte ijsmeis
de honda!
"Aanrijding." Duidelijk weer een komplot der illuminati. Deze gebruiken de trein om nazi-goud en kunstschatten te vervoeren naar andere oorden.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:07 schreef Aurelianus het volgende:
Ik moest laatst voor de eerste keer weer in tijden met de trein. Dit keer voor een tentamen. Is er net een kwartier eerder ofzo een aanrijding geweest op mijn traject. Zuur.
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar gratis met het OV of 40 euro in de week. Mijn keuze is snel gemaakt.
Zal je altijd zien, zoiets.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:07 schreef Aurelianus het volgende:
Ik moest laatst voor de eerste keer weer in tijden met de trein. Dit keer voor een tentamen. Is er net een kwartier eerder ofzo een aanrijding geweest op mijn traject. Zuur.
Studeer je aan de HAN?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
Uiteindelijk na 40 minuten kwam dan eindelijk mijn trein er toch aan, maar wat deed ie daarna weer, stilstaan in Arnhem. (terwijl ik net één station verder moest zijn).
Klare taal.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ga dan gewoon met de auto.
Hier rijdt geen Connexxion, maar Arriva. En daar heb ik zelden problemen mee.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:21 schreef Argento het volgende:
Zelden gezeik met NS. Connexxion is een grotere vijand.
Ik vermoed het, jij zegt het.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:11 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
"Aanrijding." Duidelijk weer een komplot der illuminati. Deze gebruiken de trein om nazi-goud en kunstschatten te vervoeren naar andere oorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |