Ik heb het nooit echt gesnapt waarom de seksuele behoefte van een man en vrouw zo verschillen.
Ook heb ik dat hele Venus en Mars ding nooit gesnapt..Nooit ben ik erachter gekomen waarom mannen denken met hun hoofd en vrouwen met hun hart.
BIJVOORBEELD: Van de week, ’s avonds.. ik lag met mijn vriendin in bed.
De passie werd steeds hoger en heter.. uiteindelijk zegt ze “Ik heb er geen zin in.. ik wil gewoon dat je me vasthoudt” .. Ik zeg
“WAT??!! Wat was dat?!”
En daaropvolgend zegt ze de woorden die elke vriend op aarde vreest te zullen horen.
“Je bent gewoon niet genoeg in contact met mijn vrouweljke emotionele behoeftes om voor jou je mannelijke psychische behoeftes te vervullen.” Ze reageerde op mijn verbaasde blik door te zeggen, “Kun je niet gewoon van me houden voor wat ik ben en niet voor wat ik voor je doe in de slaapkamer?”
Wetende dat er niets zou gebeuren die avond, ging ik maar slapen.
De volgende dag dacht ik, “waarom neem ik geen dag vrij en besteed ik tijd met haar.”
We gingen uitgebreid lunchen en toen winkelen in een groot, groot warenhuis in Amsterdam. We liepen rond terwijl ze verschillende erg dure design outfits aanpaste. Ze kon niet kiezen dus ik stelde voor om ze allemaal dan maar te nemen. Ze wilde ook nieuwe schoenen om bij haar nieuwe kleren te gaan, dus ik zei.. laten we voor elke outfit een paar nemen. Later kwamen we langs een juwlier, ze wilde naar binnen dus gingen we dat. Ze zocht een paar diamanten oorbellen uit. En luister he.. ze was zo opgewonden, ze moet wel gedacht hebben dat ik écht wanhopig was! Ik begon te denken dat ze me aan het testen was toen ze om een nieuw tennisracket vroeg terwijl ze geen tennis meer speelt. Maar ik speelde mee en zei, “tuurlijk schatje”.
Ze kwam al bijna klaar van alle opwinding.
Glimlachend en opgewonden (uitkijkend naar de kassa waarschijnlijk) zei ze, “Dit is alles denk ik, lieverd. Laten we naar de kassa gaan.”
Ik kon mezelf bijna niet inhouden toen ik uitspuwde, “Nee schatje, ik heb er geen zin in”
Haar gezicht trok compléét wit weg terwijl haar mond wijd open viel schreeuwde ze een verbaasde “WAT?!”
Ik zei “Schatje! Ik wil gewoon dat je deze spullen een poosje VASTHOUDT. Je bent niet genoeg in contact met mijn mannelijke financiële behoeftes om voor jou je vrouwelijke winkel behoeftes te vervullen.
En net toen ze die blik in haar ogen kreeg, die blik dat me wilde vermoorden, voegde ik toe, “Waarom kun je niet gewoon van me houden voor wie ik ben, en niet voor de dingen die ik voor je koop?”
Vanavond weer geen slaapkameractie denk ik…
:r Patty Brard :r