waarom? ik ging er gewoon van uit dat ik school hadquote:Op maandag 23 januari 2006 11:10 schreef Virus.NL het volgende:
Je kan toch ook zelf bellen, scheelt weer een scooter-aso op de weg.
Tja dan begin je je toch af te vragen wat nou het punt isquote:Op maandag 23 januari 2006 11:10 schreef Rekkie het volgende:
Jij gelooft je matties niet en nu is je school kut?
Talpa ging er ook vanuit dat ze wel goed zouden scoren.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:11 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
waarom? ik ging er gewoon van uit dat ik school had
dat heeft er niks mee te makenquote:Op maandag 23 januari 2006 11:12 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Talpa ging er ook vanuit dat ze wel goed zouden scoren.![]()
dacht ik ook gelijk aan:')quote:Op maandag 23 januari 2006 11:12 schreef Sport_Life het volgende:
of je was gewoon niet welkom met je scooter, tis een complot!
Omdat je aanleiding had het verhaal van je klasgenoten te checken, het zou immers in je voordeel zijnquote:Op maandag 23 januari 2006 11:11 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
waarom? ik ging er gewoon van uit dat ik school had
maar iedereen fokt elkaar altijd in me klas. dus had ik niet echt reden om het te checkenquote:Op maandag 23 januari 2006 11:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat je aanleiding had het verhaal van je klasgenoten te checken, het zou immers in je voordeel zijn
ja ik wil naar schoolquote:Op maandag 23 januari 2006 11:15 schreef Vhiper het volgende:
Je hebt een week vrij en je komt hier klagen?![]()
1 telefoontje en je wist het zeker! 1 maar.....quote:Op maandag 23 januari 2006 11:15 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
maar iedereen fokt elkaar altijd in me klas. dus had ik niet echt reden om het te checken
als ik naar me school bel krijg ik een andere locatie aan de lijnquote:Op maandag 23 januari 2006 11:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
1 telefoontje en je wist het zeker! 1 maar.....
Smoesjes.... geef maar toe je bent gewoon naïef!quote:Op maandag 23 januari 2006 11:18 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
als ik naar me school bel krijg ik een andere locatie aan de lijn
dus dat had ook geen zin
ja heerlijk, die kouquote:Op maandag 23 januari 2006 11:18 schreef ondeugend het volgende:
Man het is prachtig weer, ga pimpen met je neon en zeik niet.![]()
![]()
Daar moeten we inderdaad nog eens de oorlog mee winnen misschien.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:21 schreef BoukeF het volgende:
en jij gaat de toekomst van dit land worden....
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Daar moeten we inderdaad nog eens de oorlog mee winnen misschien.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |