Die banner met "Games.fok... voor mensen met een grote piemel"quote:
Jawel.... Als ik paint iets verklein dan fucked ie de kleuren op.quote:
Daarom, gebruik irfanview, die tip kreeg ik uit FOT forum.. is het beste om mee te verkleinen en je hoeft geen zwaar prog te gebruiken zoals fotoshop ofzo.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jawel.... Als ik paint iets verklein dan fucked ie de kleuren op.
En waar vind ik dat dan? Wil het best eens proberenquote:Op maandag 23 januari 2006 10:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daarom, gebruik irfanview, die tip kreeg ik uit FOT forum.. is het beste om mee te verkleinen en je hoeft geen zwaar prog te gebruiken zoals fotoshop ofzo.
Zal hem eens proberenquote:Op maandag 23 januari 2006 10:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daarom, gebruik irfanview, die tip kreeg ik uit FOT forum.. is het beste om mee te verkleinen en je hoeft geen zwaar prog te gebruiken zoals fotoshop ofzo.
Google.comquote:Op maandag 23 januari 2006 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En waar vind ik dat dan? Wil het best eens proberen
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
de grootte van het progje slaat echt nergens opquote:Op maandag 23 januari 2006 10:42 schreef Chocobo het volgende:
Gedowned en naar huis gemailed !
800KB iddquote:Op maandag 23 januari 2006 10:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
de grootte van het progje slaat echt nergens opmaar de mogelijkheden
![]()
Van die batch functie wist ik niet eens..quote:Op maandag 23 januari 2006 10:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
de grootte van het progje slaat echt nergens opmaar de mogelijkheden
![]()
Op het internet hequote:Op maandag 23 januari 2006 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En waar vind ik dat dan? Wil het best eens proberen
ik gebruik die batch functie vaak voor het verkleinen van veel foto's... of het renamen van foto's....quote:Op maandag 23 januari 2006 10:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Van die batch functie wist ik niet eens..
Maar inderdaad geweldig prog, verkleinen kan op allerlei waarden, croppen en kutten.. meer heb je eik niet nodig. Ja tenzij je echt wil gaan shoppen dan.
Heb volgens mij van jou nog nooit een shop gezienquote:Op maandag 23 januari 2006 10:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Van die batch functie wist ik niet eens..
Maar inderdaad geweldig prog, verkleinen kan op allerlei waarden, croppen en kutten.. meer heb je eik niet nodig. Ja tenzij je echt wil gaan shoppen dan.
Ja is wel ideaal dan.. want je schiet zo 20 foto's.. en wil je ze wel verkleinen en doorsturen, maar 1 voor 1 altijd zo'n gedoe. Misschien moet ik hem eens updaten dan.. heb deze versie pas een jaar er op staanquote:Op maandag 23 januari 2006 10:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik gebruik die batch functie vaak voor het verkleinen van veel foto's... of het renamen van foto's....
die namen die ze van die camera's meekrijgen gaan nergens over
Ja dezequote:Op maandag 23 januari 2006 10:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heb volgens mij van jou nog nooit een shop gezien
Maar die batch funtie is makkelijk om je foto's thuis te verkleinen idd..
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja deze [afbeelding]
En iets met Ker in een SM pak... zo slecht... maar heb gewoon geen zin om dat programma te leren kennen ook.
Heb thuis iets anders als Photoshop als ik wat wil kutten.. ff de naam van kwijt maar vergelijkbaar.
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:52 schreef silver-surfer het volgende:
Die shop die je net poste is best vies trouwens![]()
![]()
![]()
Je kijkt echt VOL die anus in .........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |