quote:
en dan weer tandenpoetsen!quote:Op maandag 23 januari 2006 10:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou moet je ook weer opnieuw een witte boterham met ham eten
Nee joh we doen tegenwoordig toch aan hergebruikquote:Op maandag 23 januari 2006 10:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
En zo komen we de dag wel doorquote:
verhip je hebt gelijk maar eigenlijk niet zoveel honger meerquote:Op maandag 23 januari 2006 10:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jij poetst niet of voor het ontbijt? In beide gevallen ga je dus met een smerige bek de deur uit?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wie poetst ook zijn tanden NA het ontbijt, das zo 1960, toen de schijf van vijf nog in was..
Voor het ontbijt...quote:Op maandag 23 januari 2006 10:27 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Jij poetst niet of voor het ontbijt? In beide gevallen ga je dus met een smerige bek de deur uit?
Ik vond t ook wel grappigquote:Op maandag 23 januari 2006 10:28 schreef Allan24 het volgende:
Oh jemig, ik moest echt keihard lachen
Dan mag bij die uitrusting ookwel een kotszakje, blijktquote:Op maandag 23 januari 2006 10:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Voor het ontbijt...
Wat een onzin is dat om na het ontbijt je tanden te poetsen. Heb je ook een tandenborstel bij je op je werk als je daar een boterham of versnapering nuttigt ?Heb je uberhaupt 24/7 een tandenborstel bij je ?
Wat een onzin om je tanden te poetsen voor je ontbijt. Nee ik heb geen tandenborstel bij me op werk. Maar ik heb 's ochtends in ieder geval geen etensresten in mijn klep zittenquote:Op maandag 23 januari 2006 10:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Voor het ontbijt...
Wat een onzin is dat om na het ontbijt je tanden te poetsen. Heb je ook een tandenborstel bij je op je werk als je daar een boterham of versnapering nuttigt ?Heb je uberhaupt 24/7 een tandenborstel bij je ?
Omdat ik het uitermate ranzig vind om met die gore slaapbek een boterham te gaan nuttigenquote:Op maandag 23 januari 2006 10:32 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Wat een onzin om je tanden te poetsen voor je ontbijt. Nee ik heb geen tandenborstel bij me op werk. Maar ik heb 's ochtends in ieder geval geen etensresten in mijn klep zitten
Wat voor een nut heeft het om je tanden te poetsen voor je gaat ontbijten? Ik kan dat echt niet zonder te tandenpoetsen de deur uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |