abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34378869
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:10 schreef Geesoes het volgende:

[..]

Is dat alleen bij de nieuwste, want dat deed ie eerst toch nie. Nieuwste mediaplayer vind ik wel okee. Was eerst kut, maar ze hebben nu iTuns nageaapt en nu is het wel goed, maar al het feit dat ik iTunes moet installeren vind ik niet relaxt, ze moeten stoppen met mensen programma's opdringen.

Kortom, jouw voordelen voor de iPod gaan niet op voor mij. Als ik een nieuwe koop wordt het de
Cowon iAudio X5L 30 GB.
De Cowon is wel degelijk beter dan de iPod, want:

- Equalizer te personaliseren (naast standaardinstellingen ook 5-bands aan te passen)
- Over-all betere geluidskwaliteit
- Plug and Play (gemak!)
- FM-radio ingebouwd
- Betere doppen bijgeleverd (kan altijd beter, dat wel)
- Behuizing niet krasgevoelig
- USB-host functie (bijv. digitale camera direct op iAudio aansluiten)

Nog even doorgaan??? ;-)

Geesoes, goede keuze!
  maandag 23 januari 2006 @ 15:10:21 #52
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34378938
Ja jongen dan moetje er maar voorzichtiger mee zijn
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_34379995
Niets mis met de touch. Ik heb hem ook al 2x uit dat hoesje laten donderen, maar dat ding heeft niets. Alleen het hoesje mag inderdaad wel een soort bandje eromheen ofzo;). Verder is de batterijduur chill, en met de firmware upgrade is het een fucking gebruikersvriendelijk apperaat. En veel goedkoper dan zo'n Ipod. Heb ik al gezegt dat de batterijduur zo'n 2x langer is?
pi_34380190
quote:
Op maandag 23 januari 2006 10:22 schreef Geesoes het volgende:

[..]

Kijk ik geef aan waarom ik een iPod kut vind. Dat iemand anders hem gaaf vind, okee, maar zadel mij niet met een iPod op en maak er bij mij ook geen reclame over. Dus om nou zulke onzin uit te kramen....

Ik vond mijn zen touch een relaxtere speler dan een iPod. Komt vooral door de batterijduur die langer is. Daarbij komt ook nog is dat mijn zen touch destijds ¤100 goedkoper was dan een iPod. En zoals ik zei boeit het uiterlijk me niet.
Dit slaat nou werkelijk nergens op...Je zit zelf de ipod af te zeiken en vind dat prima, maar zodra iemand jouw prul afkraakt loop je te zaniken....huillie

En nee, ik heb nog een ipod, noch zon zen gebeuren...Ik heb een fatsoenlijke autoradio en derhalve geen mp3 speler nodig....
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_34380321
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:43 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Dit slaat nou werkelijk nergens op...Je zit zelf de ipod af te zeiken en vind dat prima, maar zodra iemand jouw prul afkraakt loop je te zaniken....huillie

En nee, ik heb nog een ipod, noch zon zen gebeuren...Ik heb een fatsoenlijke autoradio en derhalve geen mp3 speler nodig....
Ik dring anderen niet op een zen te kopen. Anderen vinden kennelijk wel dat ik een iPod moet hebben, daar zit het verschil. Ik geef aan, waarom ik een iPod kut vind. De zen wordt hier ook niet afgekraakt er wordt gewoon goedkope iPod reclame gemaakt.
pi_34381855
Jammer, maar dit gaat allang niet meer over het oorspronkelijke onderwerp...

Slotje bij deze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')