Als je dan toch geld aan het uitgeven bent, koop dan gelijk een iPod.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:59 schreef Geesoes het volgende:
Kost me weer een smak geld voor een nieuwe.
Dude, als er een speler is die ik niet ga kopen is het een iPod. Ze zien er geil uit. Das de enige reden om hem te kopen, maar het uiterlijk van een MP3 speler zal me aan mijn anus oxyderen. Dus ga je kut reclame ergens anders maken.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:01 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Als je dan toch geld aan het uitgeven bent, koop dan gelijk een iPod.
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:05 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Dude, als er een speler is die ik niet ga kopen is het een iPod. Ze zien er geil uit. Das de enige reden om hem te kopen, maar het uiterlijk van een MP3 speler zal me aan mijn anus oxyderen. Dus ga je kut reclame ergens anders maken.
Mooi! Maarja aangezien ik de iPod kut vind, zal ik het niet kopen. Het is gewoon een hype. De iPod wordt veel verkocht, omdat ie hip is.quote:
Kut als in...?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:13 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Mooi! Maarja aangezien ik de iPod kut vind, zal ik het niet kopen.
Batterij duur, niet plug en play, batterij duur, Ohja en ik vond een fatsoenlijke batterij duur vrij handig. En hij is veel te duur voor de prestaties.quote:
Die mensen zijn juist slim. De afschrijving door een ander laten betalen.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:15 schreef Mute_Me het volgende:
Ipods zijn zoo afgezaagd, die hype is al weer voorbij... alleen kneusjes kopen m nu nog. (liefst 2ehands natuurlijk)
Ja, sorry, maar die Zen touch is kut omdat er een draaischijf aan zit en hij alleen in goudkleur leverbaar is en er alleen maar koptelefoons met een grote plug inpassen. En hij kan niet eens aan de USB, je moet er zo'n diskettedrive-adapter voor gebruiken.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:15 schreef Geesoes het volgende:
Batterij duur, niet plug en play, batterij duur, Ohja en ik vond een fatsoenlijke batterij duur vrij handig. En hij is veel te duur voor de prestaties.
lijkt me een goede reden om hem niet te kopen. en ik heb van de week gezien dat ze erg slecht tegen vallen kunnen.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:15 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Batterij duur, niet plug en play, batterij duur, Ohja en ik vond een fatsoenlijke batterij duur vrij handig. En hij is veel te duur voor de prestaties.
Kijk ik geef aan waarom ik een iPod kut vind. Dat iemand anders hem gaaf vind, okee, maar zadel mij niet met een iPod op en maak er bij mij ook geen reclame over. Dus om nou zulke onzin uit te kramen....quote:Op maandag 23 januari 2006 10:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar die Zen touch is kut omdat er een draaischijf aan zit en hij alleen in goudkleur leverbaar is en er alleen maar koptelefoons met een grote plug inpassen. En hij kan niet eens aan de USB, je moet er zo'n diskettedrive-adapter voor gebruiken..
Hee, kut op Dirk hé?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:20 schreef buzzer het volgende:
lijkt me een goede reden om hem niet te kopen. en ik heb van de week gezien dat ze erg slecht tegen vallen kunnen.
Warempel! Ik ben het eens met een mod!quote:Op maandag 23 januari 2006 10:20 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb inmiddels mijn Zen Touch verkocht en een iPod nano gekocht. En al je argumenten slaan als kut op dirk, zoals nietzman al zegt.
Back at ya dude.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:22 schreef Geesoes het volgende:
Dus om nou zulke onzin uit te kramen....![]()
Ik vind een iPod niet beter... Wat snap je niet? Kan je niet bevatten dat iemand gewoon geen iPod wil? Ik heb mijn argumenten om geen iPod te komen. Ik zeg niet: 'het is een kutspeler'. Ik zeg: 'ik vind het een kutspeler'.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:21 schreef rudedeltadude het volgende:
Dude open je ogen en zie dat Apple gewoon een stuk beter product heeft gemaakt dan Creative...
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:15 schreef Geesoes het volgende:
niet plug en play
Klopt maar bij de iPod staat een batterijduur van 14 uur volgens mij en batterijduur duurt altijd wel korter dan op de verpakking staat. Zen touch wordt ook niet mijn volgende speler.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:24 schreef Slarioux het volgende:
Ow trouwens, niet om ook de iPod fanboy uit te hangen, maar ik heb de zen touch nog nooit zolang niet in de buurt gehad van een stopcontact dat ik die 24 uur speeltijd ook echt nodig had.
Nee, je hebt je redenen, want als argumenten heb je dat hele kut en Dirk-verhaal.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:24 schreef Geesoes het volgende:
Ik heb mijn argumenten om geen iPod te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |