yvonne.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:20 schreef Wiebelkont het volgende:
Wie heeft jou nu weer blauw gemaakt? Welke sociaal gestoorde gek met 20 red bull in zijn donder en een klap van de molen heeft de desbetreffende knoppen bediend om jou in een dergelijk gevaarlijk machtige positie te plaatsen? NOU? HE?
Ik bedoelde natuurlijk bagger.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:47 schreef Furious het volgende:
Gabber.
Ikquote:Op maandag 23 januari 2006 09:20 schreef Wiebelkont het volgende:
Wie heeft jou nu weer blauw gemaakt? Welke sociaal gestoorde gek met 20 red bull in zijn donder en een klap van de molen heeft de desbetreffende knoppen bediend om jou in een dergelijk gevaarlijk machtige positie te plaatsen? NOU? HE?
Er zou kamerbreed een wet aangenomen moeten worden die stelt dat zeiksnollen zich niet meer verkiesbaar mogen stellen voor openbare positie's
Verder ben je wel ok hoor, doe je best
bier!quote:Op maandag 23 januari 2006 09:20 schreef Wiebelkont het volgende:
Wie heeft jou nu weer blauw gemaakt?
quote:
Ik vind jou ook wel strak - hoe doe je dat op jouw leeftijd?quote:Op maandag 23 januari 2006 09:56 schreef yvonne het volgende:
[..]!
Ik vond het zelf wel een strakke actie
Hoe durf jij nou nog van strak te spreken.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:56 schreef yvonne het volgende:
[..]!
Ik vond het zelf wel een strakke actie
Doe jij nog aan zakgeld dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:02 schreef yvonne het volgende:
*Grin*
Ik zal toch d'r zakgeld maar eens verhogen
Ook weer waar. Als hij nu weer eens een zeiktopic opent, kan hij het ook zelf weer sluiten.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:22 schreef Aurelianus het volgende:
Het scheelt weer wat gezeik in FB.
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:30 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ook weer waar. Als hij nu weer eens een zeiktopic opent, kan hij het ook zelf weer sluiten.
Als ze zichzelf dan ook consequent notes toekennen, schoont dit systeem het forum wel op ja.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
![]()
Extreem handig. Ik stel voor dit voor meerdere users door te zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |