Jij bent stoer!!quote:
je ben blijkbaar gevoeligquote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb niet op mijn linkerzij kunnen slapen, werd steeds wakker van de pijn
het doet écht nog heel veel pijn
is dat normaal?
Pff, ik vond mijn navelpiercing ook godsgruwelijk veel pijn doen, de nagels stonden in mijn handpalmen... Heeft me er ook niet van weerhouden om hem voor de tweede keer te laten zetten.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:24 schreef parselmouth het volgende:
Ik wil na de zomervakantie nipplepiercings laten zetten, maar als het echt zo gruwelijk veel pijn doet.
Ik vond mijn navelpiercing juist heel weinig pijn doenquote:Op maandag 27 maart 2006 18:44 schreef Evil-Cherry het volgende:
Pff, ik vond mijn navelpiercing ook godsgruwelijk veel pijn doen, de nagels stonden in mijn handpalmen... Heeft me er ook niet van weerhouden om hem voor de tweede keer te laten zetten.
Als pijn je obstakel is, dan zou ik het gewoon doen. Meeste pijn is na 5 minuten toch zeker wel weg, dat overleeft iedereen.
Voor de spiegel wassen biedt uitkomst denk ikquote:Op maandag 27 maart 2006 20:10 schreef Dudette1985 het volgende:
...is het makkelijk om schoon te houden (je ziet immers niet wat je aan het doen bent)?
Een inverse navel is ook pijnlijk, dat hoor ik van de meesten, dat het veel erger is dan een navelpiercing aan de bovenkant.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:24 schreef parselmouth het volgende:
Ik vond m'n inverse navel al behoorlijk pijnlijk...
Zoiets verschilt meestal per persoon. Nu heb ik alleen een navelpiercing en ik had wel een tijd lang last van wondvocht, maar al vanaf het begin. Dus ik denk niet dat iemand een voorspelling voor jou kan doenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik hoor/lees veel over wondvocht, korstjes, enz.
ik heb nog helemaal nergens last van. wel nog steeds goed pijnlijk, maar niks te zien verder.
komt dat nog, of ga ik geluk hebben?
[vrijdag tepel piercing laten zetten]
Ja, volgens mij ligt dat ook wel een beetje aan de hoeveelheid spek die je op je buik hebtquote:Op maandag 27 maart 2006 22:21 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Een inverse navel is ook pijnlijk, dat hoor ik van de meesten, dat het veel erger is dan een navelpiercing aan de bovenkant.
Ik heb er ook een, en een tepelpiercing, en de pijn verschilde niet eens zoveel tussen die twee.
Ik had het gevoel alsof alles onder mijn ribben in de fik stondquote:Op maandag 27 maart 2006 19:14 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vond mijn navelpiercing juist heel weinig pijn doen. Je voelt wel dat er een naald door je huid gaat, maar voor de rest had ik er niet echt last van.
Kan ook liggen aan de zetter, denk ik. De mijne was echt fucking snel (ook volgens degene die mee was, die kon 'm niet bijhouden).quote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:51 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik had het gevoel alsof alles onder mijn ribben in de fik stondIk ben echt zwaar kleinzerig
![]()
Ja, zo'n piercing heb ik gehad. Echt een stoere piercing, maar er zijn een aantal flinke nadelen. De kans op afstoting is echt groot en ik weet niet of er mensen zijn die hem echt lang hebben. Die van mij was diep gezet, maar was er na een half jaar toch bijna uitgegroeid (toen heb ik hem er dus uit moeten halen).quote:Op maandag 27 maart 2006 20:10 schreef Dudette1985 het volgende:
Heeft één van jullie hier toevallig een nape piercing (surface piercing in de nek)? Ik zit erover na te denken om er één te nemen maar wil even horen van andere mensen wat hun ervaringen zijn. Lees namelijk dat de kans van afstoting redelijk groot is en is het makkelijk om schoon te houden (je ziet immers niet wat je aan het doen bent)? En hoeveel kostte hij bij jou?
Op de site van de piercingshop waar ik altijd ga (Dare 2 Wear in Amsterdam) staat hij namelijk niet op de prijslijst maar aan de foto's te zien zetten ze hem wel...
Heb trouwens 4 piercings: één door me lip, allebei m'n tragussen en een industrial in me linkeroor en ben er erg blij mee!![]()
Ze is retesnelquote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:52 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Kan ook liggen aan de zetter, denk ik. De mijne was echt fucking snel (ook volgens degene die mee was, die kon 'm niet bijhouden).
Volgens de Piercer waar ik altijd heen ga kun je tot een mm of 4 het beste maar met 1 of 2 mm tegelijk oprekken, dan geneest het beter en het ligt ook nog een beetje aan hoe rekbaar je oorlel is.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:25 schreef saaw het volgende:
[..]
nja als er verder geen problemen waren moet je dat toch lekker zelf weten
ik heb hem in een keer tot 4 mm gestretched en toen laten genezen [wat vrij lang duurde] en toen de laatste 2 mm
was volgens de regels ook heel slecht maar ik heb nergens last van gehad
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:11 schreef Popcorn het volgende:
Aantal weken terug heb ik mijn tongpiercing laten zetten.
Jeetje wat deed dat pijn toen die naald door mijn tong schoot.
Ook nog fijn toen ik m nog moest laten zetten dat er een meisje in de shop stond die m ook had laten zetten, en me ook nog eens vertelde over de pijn...ja, bedankt.
Ben er uiteindelijk wel echt blij mee, en de pijn na het zetten viel me heel erg mee. Eerste dag stond er best veel druk op, maar dat was het enige eigenlijk. Ja, en dat je 2 á 3 dagen niet echt snel kan eten.
Toen die naald er door ging, voelde ik het zeg maar een soort van knappen. Heel vaag was dat.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:50 schreef progje het volgende:
[..]dat het zo'n pijn deed... Ik vond alleen het eruit halen van de naald ff vervelend, maar dat het nou echt pijn deed... neuh niet echt...
De dag erna was wel irritant, zo'n dikke tong... Maar zelfs dat was niet pijnlijk...
nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:52 schreef Popcorn het volgende:
[..]
Toen die naald er door ging, voelde ik het zeg maar een soort van knappen. Heel vaag was dat.
Het eruit halen van de naald heb ik dan weer niet gevoeld.
Hoe ging bij jou het eten? ik heb er bij elke maaltijd een uur over gedaan, i.p.v. het normale kwartiertje.
het eten in het beginquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:57 schreef Popcorn het volgende:
lol, heb je nog goed gedaan.
En alles gelijk tussen je tanden schuiven, en dan nog uitkijken dat die vork niet tussen je tong en piercing komt![]()
ach, als ik er nu aan terug denk...het viel allemaal best wel mee.
Mij werd sterk afgeraden om soft ijs te eten, want dat zou blijven plakken ofzoquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:56 schreef progje het volgende:
[..]
niet
Ik heb hem toen op een donderdag-avond laten zetten... Die avond zelf niet echt ergens last van gehad...
Nou toen ik de volgende ochtend wakker werd, had ik echt een dikke tong en voelde het ook niet echt prettig... Toen probeerde ik 's cohtends kwark weg te krijgen, nou dat wou voor geen meter...
Heb 's middags niks gegeten... en 's avonds een klein beetje soep, dat was ook 1 groot drama, niet echt door de pijn, maar gewoon omdat mijn tong zo dik was en slikken vrijwel onmogelijk was..
Oja! Ik had een macflurry gehaald zonder iets er in... dat was wel erg lekker toen
Die zaterdag was mijn tong al een stuk minder dik en toen heb ik 's avonds ook weer gewoon kunnen eten..
Dus al met al is het me erg mee gevallen
Ik eet ook continu kauwgom, en met plastic bolletjes is Sportlife niet aan te raden, die blijft altijd plakkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:59 schreef progje het volgende:
[..]
het eten in het beginEcht wat een geklooi zeg....
Maar idd, het viel allemaal best mee, zou het zo weer doen...
Ook zo leuk, de eerste keer kauwgum eten toen ik een plastic bolletje had...
De hele tijd die kauwgum aan dat balletje plakken
dat is dus de grootste onzin die er bestaat!!!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:53 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Een kennis van me die piercings zet, zei dat ik hartstikke gek was om zoiets te laten doen, want al je zenuwen lopen door je nek. Mis steken kan beteken dat je rollend door het leven kan.
dat kan bij elke willekeurige piercing gebeuren.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:53 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Verder kan je volgens haar ontstekingen krijgen die naar binnen toe gaan ipv naar buiten (zie je dus niet of nauwelijks).
Dat had ik afgelopen weekend gedaan, alle gaatjes in m'n oren weer doorgepriktquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:46 schreef TheSorrow het volgende:
Heb gisteravond mn gaatje weer doorgeprikt, en gelijk daarna mn oude oorbel erin gedaan (die is ongeveer ter dikte van een tongpiercingstaafje) Deed geen zeer ofzo
Nu ffies een weekje goed verzorgen, mss langer mocht het nog zeer doen, en dan beginnen met stretchen
ik wist nog niet zeker of die pijn het wel waard wasquote:
een tepelpiercing schijnt bij n jongen pijnlijker te zijn dan bij n meisje. ik hb er ook een en ik voelde er weinig van, even een prik. misschien is het bij jongens pijnlijker omdat ze kleinere tepels hebben en de piercing dan meer door het tepelhof gaat.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:13 schreef lotusparel het volgende:
Dank je. Daar ga ik dan maar eens een kijkje nemen.
Kzal hier in de topic reeks eens ervaringen van mensen met een tepelpiercing lezen. Ik weet er weinig vanaf, dus ik ben benieuwd.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:57 schreef coolbabe het volgende:
Ik vond het juist fijner zonder verdoving. Het is toch deel van de kick, die pijn
Ik was ook daar geweest en die kouspray sja het is leuk, maar ik merkte weinig verschilquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:56 schreef parselmouth het volgende:
Queen of the Rings in Rotterdam (Eendrachtsplein) heb ik alle drie m'n piercings laten zetten. Een vriend van me heeft er afgelopen vrijdag een tepelpiercing laten zetten en ze gebruiken daarbij koudspray, zodat je het amper voelt wanneer de piercing gezet wordt en het genezingsproces wat soepeler zal verlopen (was zelf vrij blij toen ik hoorde dat ze er koudspray gebruikten, veel goede verhalen over gehoord!).
Je hebt tegenwoordig pleisters met figuurtjes. Een coole dino pleister, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
straks wil ik naar de sauna, moet ik m wel afplakken lijkt me, loop ik dan met een afgeplakte borst..![]()
whehequote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:25 schreef Biene het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig pleisters met figuurtjes. Een coole dino pleister, bijvoorbeeld.![]()
Trotste bezitster van 2 nieuwe gaatjes in elk oor..rechts is alleen ietsjes pijnlijk nu..quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik afgelopen weekend gedaan, alle gaatjes in m'n oren weer doorgepriktGelijk scheutje alcohol er achteraan en klaar is klara
Zelf gedaan?quote:Op maandag 10 april 2006 10:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Trotste bezitster van 2 nieuwe gaatjes in elk oor..rechts is alleen ietsjes pijnlijk nu..
[afbeelding]
Nee dat heb ik niet gedurfd..(het stelt natuurlijk nix voor in tegenstelling tot navelpiercings en tongpiercings en lippiercings..en zo..)quote:Op maandag 10 april 2006 10:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zelf gedaan?![]()
En hoeveel gaatjes heb je nou dan? kan niet zien of het daar ophoudt waar je haar ervoor valt.
Ik heb mn gaatjes ook nooit zelf durven doen hoor, mn lippiercing al helemaal niet natuurlijk.quote:Op maandag 10 april 2006 11:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet gedurfd..(het stelt natuurlijk nix voor in tegenstelling tot navelpiercings en tongpiercings en lippiercings..en zo..)
Maar voor mij was het héél wat.. Het zijn er 3
.. (aan elke kant)
nee vind ik ookquote:Op maandag 10 april 2006 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind ze allebei mooi maar ik heb er al 2 bovenin de oorschelp, dus dat zit al 'vol' zeg maarIk wil het wel gespreid houden, vandaar dat ik ze niet gewoon allebei neem. Te veel in 1 oor vind ik ook niet mooi.
Maarre doe dat ringetje draaien maar niet meer, niet echt goed voor kanaaltje. Overigens zal een sierraad in een oor niet snel vastgroeien, de beweging komt er vanzelf wel met douchen en slapen enzoquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:37 schreef leeuwtje80 het volgende:
jeuh, mn bulten aan beide kanten zijn weg, ben erg opgelucht!
er is eerst ontstekingsremmer ingespoten daarna 3 x per dag,
met schone handen (uni cura zeep), ingesmeerd met calendula zalf...
mooi zalfje, bulten weg en geen litteken!
= blij
Hee, zo eentje heb ik er ookquote:Op donderdag 20 april 2006 18:49 schreef saaw het volgende:
gister dan toch tepelpiercing laten zetten
deed veel minder pijn dan verwacht, bij zetten, maar ook nu. het is wel een beetje gevoelig maar niet echt extreem. ben er heel blij mee
links trouwens, en een staafje
Ja dat klopt, een piercing is een open wond en die dient verzorgt te worden. Maar goed je moet het uiteraard zelf weten, een ontsteking aan je tong (lekker met etter enzo) is niet echt prettig.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:11 schreef the-bullit het volgende:
klopt het dat je na het laten zetten van een tongpiercing een aantal weken niet mag zoenen???
heb dit gehoord en wil graag weten of dit echt zo is..
hmm altijd leuk die detailsquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:35 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Ja dat klopt, een piercing is een open wond en die dient verzorgt te worden. Maar goed je moet het uiteraard zelf weten, een ontsteking aan je tong (lekker met etter enzo) is niet echt prettig.
Ligt er denk ik maar net aan hoe snel hij geneest..... Ik had er na 5 dagen helemaal geen last of pijn meer van, maar dit verschilt uiteraard per persoonquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:11 schreef the-bullit het volgende:
klopt het dat je na het laten zetten van een tongpiercing een aantal weken niet mag zoenen???
heb dit gehoord en wil graag weten of dit echt zo is..
Tsja men heeft er een advies tijd voor, een wondje dat dicht is.. is niet meteen al genezen. Je zit met het wondkanaaltje wat een tijd duurt voordat dat genezen is. Zoals ik al zei, het is maar net wat je wilt riskeren.. ik persoonlijk zou het niet riskeren een ontstoken tong lijkt mij helemaal niks maar ach aan de andere kant, het kan ook goed gaan.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:49 schreef DiNoW het volgende:
[..]
hmm altijd leuk die details![]()
meestal groeit je tong wel snel dicht, althans bij mij was het na een week al dicht volgens mij.
Volgens mij staat er voor een tongpiercing 7 dagen, maarjah zoenen met zo'n enorme staaf in je mond is niet praktisch, zou zelf wachten totdat je een staafje heb van juister formaat..quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:01 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Tsja men heeft er een advies tijd voor, een wondje dat dicht is.. is niet meteen al genezen. Je zit met het wondkanaaltje wat een tijd duurt voordat dat genezen is. Zoals ik al zei, het is maar net wat je wilt riskeren.. ik persoonlijk zou het niet riskeren een ontstoken tong lijkt mij helemaal niks maar ach aan de andere kant, het kan ook goed gaan.
14 dagen zegt men om je tong rust te gunnen en te laten helen plus dan kun je grote staafje omruilen voor een kleiner en beter zittend staafje waarmee je minder gemakkelijk mee blijft haken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:32 schreef DiNoW het volgende:
[..]
Volgens mij staat er voor een tongpiercing 7 dagen, maarjah zoenen met zo'n enorme staaf in je mond is niet praktisch, zou zelf wachten totdat je een staafje heb van juister formaat..
maarjah zo'n piercing zit er natuurlijk ook om gebruik te worden![]()
Hmm, misschien is lip rechts dan nog minder pijnlijk omdat er dus minder vlees zit...quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:09 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hm klinkt goed verderis er veel verschil met midden lip (meer vlees?) of lip rechts?
Ik snap alleen je laatste zin niet echt, ik wil graag een ringetje btw
Het is in principe niet van V&D zelf hehquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:13 schreef saaw het volgende:
ik zou het ook bij een echte piercingshop laten doen, die mensen in de V&D lijken me niet erg vakkundig
nee dat snap ik ook welquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Het is in principe niet van V&D zelf heh
En het zal natuurlijk wel van locatie verschillen met de service/kwaliteit lijkt mij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |