Ik ben Zeeuwsquote:Op zondag 22 januari 2006 23:09 schreef Developersrus het volgende:
Is dit in volledig Fries ornaat?
Nee, dit is een lokaal Zeeuws gebruik. Doen ze met alle kleine kinderen.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:09 schreef Developersrus het volgende:
Is dit in volledig Fries ornaat?
quote:Op zondag 22 januari 2006 23:12 schreef de_puta_madre het volgende:
Wat een vadsig gedrocht
quote:Op zondag 22 januari 2006 23:12 schreef de_puta_madre het volgende:
Wat een vadsig gedrocht
de jaren 80 hequote:Op zondag 22 januari 2006 23:18 schreef Bayer het volgende:
[..]
Bij dat beeldje zijn helemaal geen CD's. Dat zijn cassettebandjes. Cas-set-te-band-jes.
Is dat een Philips cassettedeck op de achtergrond?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:06 schreef Thrilled het volgende:
Vroeger , toen ik een kleine Thrilled was, heeft mijn mama een leuke foto gemaakt, als ik die laat zien aan mensen, lachen ze me uit..
[afbeelding]
Dat ben ik dus, een hele schattige foto, al zeg ik het zelf...![]()
Jij bent best stoer voor een belg.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:46 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Ik zou je opsluiten in de kelder.
Zijn belgen niet stoer dan, gemiddeld?quote:
Je opmerking herinnerde me aan iemand, je kent 'm ongetwijfeld wel.quote:Op maandag 23 januari 2006 02:44 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Zijn belgen niet stoer dan, gemiddeld?
Ach, er zijn op dit moment vast ook in nederland kinderen ergens opgesloten in een kelderquote:Op maandag 23 januari 2006 03:00 schreef t0y het volgende:
[..]
Je opmerking herinnerde me aan iemand, je kent 'm ongetwijfeld wel.
En ik heb te weinig ervaring met belgen om daar een eerlijk antwoord op te geven. Hoe verleidelijk het nu ook is om een opmerking te maken over de intelligentie van belgen te maken...
Daar twijfel ik geen moment over, er lopen zieke mensen rond op de wereld.quote:Op maandag 23 januari 2006 03:04 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Ach, er zijn op dit moment vast ook in nederland kinderen ergens opgesloten in nederland
Wil je misschien 's naar de mijne komen kijken?quote:Op maandag 23 januari 2006 03:05 schreef t0y het volgende:
[..]
Daar twijfel ik geen moment over, er lopen zieke mensen rond op de wereld.
Ja.... maar... als je dat laat zien moet je me vermoordenquote:Op maandag 23 januari 2006 03:49 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Wil je misschien 's naar de mijne komen kijken?![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 03:54 schreef t0y het volgende:
[..]
Ja.... maar... als je dat laat zien moet je me vermoorden
Neen, dank u.
Het is.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:49 schreef DeTolk het volgende:
is dat een luiert op je hoofd?
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:30 schreef Jo0Lz het volgende:
Lief man!
Gewoon in de wind slaan dat gelach!
(Waarschijnlijk was hun baby-beeld veel minder mooi)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |