Ooohw!! Dus zo kom je eraan!quote:
Als je moet zagen maakt een gordel ook niet zoveel uit.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:53 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:
Waarom zou je een waarschuwing moeten krijgen voor iets dat gewoon algemeen bekend is?
Weet je wat dat kost, iemand uit zijn auto zagen??
Gordel is idd zo doorgeknipt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je moet zagen maakt een gordel ook niet zoveel uit.
Oké ik zei het verkeerd, maar ik denk dat als je moet zagen, de gordel heel veel uitmaakt... kennelijk is de klap dat zo hard geweest dat je zonder gordel door de vooruit naar buiten klapt ... of vast komt te zitten in het motorblok..quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je moet zagen maakt een gordel ook niet zoveel uit.
Ik bedoelde eigenlijk (en dat weet jij ook wel) dat er bij een wannabe-zaag-ongeval niet zoveel toegevoegde waarde van een gordel valt te verwachten. Dood of de rest van je leven in plantformaat een rolstoel met een rietje besturen zal dan toch wel je deel zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:11 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Gordel is idd zo doorgeknipt.
geen gordel dragen achterin is ook gewoon asociaal!quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:13 schreef BillyOcean het volgende:
Ik wist eigenlijk niet dat het echt verplicht was op de achterbank... Zoals gezegd rijden er nog genoeg auto's rond die geen gordels hebben achterin.. Wat dan?
Wat heb jij een lekkere avatar... is daar meer vanquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:00 schreef davonovski het volgende:
En als je nou achterin een politieauto zit?
Nee, het is KASSAAA! - KATTSJING! - GELDGELDGELD - Speekrijgteenstijve - onbenullig flutbeleid - verkapt "onder het mom van verkeersveiligheid kan ik scoren is mijn natte droom" syndroom - gefrustreerde BOA-hoeren - machtsmisbruik - corruptie - de schatkist is nooit vol genoeg - de luie ambtenaren van het CJIB moeten ook aan het werk gehouden worden - mag ik even vangen? beleid.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:18 schreef BillyOcean het volgende:
Het is dus een stukje bescherming die de politie mij biedt? Of is het een poging om de mogelijke ziekhuis kosten te drukken..? Of is het gewoon pietje precies zijn als je met 40 km/h in de binnenstad rijdt.. :s
Wat was er gebroke? Je kaak?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:59 schreef fast-tuning het volgende:
polisie hep je niks an bij ons was er gebroke en kwma ie niet maar als ik boek met mate wel
honde!
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:04 schreef Robin28Hood het volgende:
Zero tolerance noemen ze dat....waarschuwen is voorbij.....geld stroomt met bakken binnen!!
maargoed soms doen ze ook wel wat goeds......
euh oude vrouwtjes helpen met oversteken.....o fuk...dat zijn padvinders....
zucht
Openbaar vervoer RULEZZ...whehe
Yeah rightquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:04 schreef Robin28Hood het volgende:
euh oude vrouwtjes helpen met oversteken.....o fuk...dat zijn padvinders....
Zo leer je ervan !quote:Op zondag 22 januari 2006 22:41 schreef BillyOcean het volgende:
Rij ik met twee vrienden mee in een auto worden we aagehouden door de politie... Midden in Utrecht, prima snelheid, alles is in orde, maar nee, de heren vonden het nodig om mij een bekeuring van 75! euro te geven omdat ik geen gordel droeg op de achterbank...! Hebben die gasten echt niks beters te doen?? Zijn er misschien nog agenten hier op fok die mij kunnen uitleggen waarom dat soort dingen nou niet met een waarschuwing kunnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |