dat is wel raar, want op de website zeggen ze dat je normaal 6,95 ofzo betaald, en als je je eige plaatje wilt...dan 9,95...dus dan zou ik lekker terug gaan claimen als dat klopt!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:33 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Die vuile ^&*@#*@#!!! Schrijven ze zomaar even 9,95 van mijn bankrekening af, voor een of ander kut pasje. Wat een gore keutelhangers daar zeg. Ze geven Jan mulder en die andere mongolen miljoenen om reclame te maken, iedereen mag gratis pasjes maken. Ik doe dat niet, maar moet er dus wel (ongevraagd en onaangekondigd) aan meebetalen. Wat een vuile oplichters
Postbank
Ik zou even verifieren of het geen fout is van hun kant uit en telefonisch / per email contact met ze op nemen.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:33 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Die vuile ^&*@#*@#!!! Schrijven ze zomaar even 9,95 van mijn bankrekening af, voor een of ander kut pasje. Wat een gore keutelhangers daar zeg. Ze geven Jan mulder en die andere mongolen miljoenen om reclame te maken, iedereen mag gratis pasjes maken. Ik doe dat niet, maar moet er dus wel (ongevraagd en onaangekondigd) aan meebetalen. Wat een vuile oplichters
Postbank
Nee hoor het bedrag klopt, tenminste volgens de website. En TS moet niet zeiken, hij is hier mee akkoord gegaan en anders had hij de gratis variant maar moeten nemenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:36 schreef funkmaster het volgende:
[..]
dat is wel raar, want op de website zeggen ze dat je normaal 6,95 ofzo betaald, en als je je eige plaatje wilt...dan 9,95...dus dan zou ik lekker terug gaan claimen als dat klopt!
IK HEB GODVERDOMME HELEMAAL NERGENS OM GEVRAAGD!!quote:TARIEF POSTBANK BASISPAKKET
2006 (INCL 1 GIROPAS)
POSTBANK NV PRODUKTREKENING
Ik heb al een jaar of 3/4 een rekening bij de postbank, en nog nooit geld hoeven te betalen. Nu wel in eens? Ik dacht dat ik een gratis bankrekening had.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:39 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Dat stond ook in de voorwaarden toen je de rekening opende bij de Postbank: de kosten van de giropas zijn ¤ 9,95 per jaar.
Dus "zomaar" afschrijven is gewoon onzin.
Ja dat heb ik dus ook! Precies hetzelfdequote:Op zondag 22 januari 2006 21:42 schreef kippiej het volgende:
Kanker! WTF!
Ik heb het ook.
Keek net ff op mijn.postbank.nl is er ook even 9.95 afgeschreven.
[..]
IK HEB GODVERDOMME HELEMAAL NERGENS OM GEVRAAGD!!
En nu sta ik dus ook opeens in de min, terwijl ik dat normaal nooit kan!![]()
nogmaals: het staat in de voorwaarden, dus je had het kunnen weten.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:42 schreef kippiej het volgende:
Kanker! WTF!
Ik heb het ook.
[..]
Van postbank naar postbank gaat snel, maar naar een andere bank duurt inderdaad lang. Bovendien krijg ik geen rente en is de website nog steeds kutquote:Op zondag 22 januari 2006 21:44 schreef boyv het volgende:
Dit plus de ontzettend lange tijd van het overboeken moet toch een reden zijn om die bank te boycotten.
Rabobank is duurder en de ABN vraagt minsten ¤1000 inkomen (postbank ¤600) per maand. De voorwaarden van de Postbank zijn gewoon gunstiger.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:44 schreef boyv het volgende:
Dit plus de ontzettend lange tijd van het overboeken moet toch een reden zijn om die bank te boycotten.
Waar heb je die website voor nodig behalve voor mijnpostbank, daar heb ik al maanden geen problemen meer mee....quote:Op zondag 22 januari 2006 21:45 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Van postbank naar postbank gaat snel, maar naar een andere bank duurt inderdaad lang. Bovendien krijg ik geen rente en is de website nog steeds kut![]()
kneusjequote:Op zondag 22 januari 2006 21:42 schreef kippiej het volgende:
Kanker! WTF!
Ik heb het ook.
[..]
traag en vaak down. Maar daar open ik een ander keer wel weer een topic overquote:Op zondag 22 januari 2006 21:47 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Waar heb je die website voor nodig behalve voor mijnpostbank, daar heb ik al maanden geen problemen meer mee....
Bij mij hebben ze ook 9,95 afgeschreven, maar ik heb nog geen nieuwe giropas gezien.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
nogmaals: het staat in de voorwaarden, dus je had het kunnen weten.
Je krijgt ook niet jaarlijks een nieuwe pas hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 21:51 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze ook 9,95 afgeschreven, maar ik heb nog geen nieuwe giropas gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |