Eerder zoquote:Op zondag 22 januari 2006 22:33 schreef ChicaneBT het volgende:
Meisje: Wie is die jongen die altijd zo'n sjieke jas draagt en hendig sjiek slipt met zijn brommer?
Ander meisje: Dat is maikuuuul van de groente afdeling.
Meisje: Die wil ik hebben dan.
Haha ik heb haar de link van dit topic gegeven en ze zegt dat iedereen van mij af moet blijven behalve haarquote:
Nee dat doe ik lekker toch nietquote:Op zondag 22 januari 2006 22:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee, maar jij moet daarom gewoon je mond houden
Wasn't me!quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Haha ik heb haar de link van dit topic gegeven en ze zegt dat iedereen van mij af moet blijven behalve haar
Wat een liefdequote:Op zondag 22 januari 2006 22:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Haha ik heb haar de link van dit topic gegeven en ze zegt dat iedereen van mij af moet blijven behalve haar
Wat vind ze ervan dat jij in badpakken rondlooptquote:Op zondag 22 januari 2006 22:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
quote:
hahahahahaha lolquote:Op zondag 22 januari 2006 22:36 schreef Paltos het volgende:
[..]
Eerder zo
*Maikuuul komt aangereden en doet een hendig sjieke slip
Meisje: Wauw! Hendig sjieke slip!!
Maikuuul: Je zei 'Hendig' gek!.
Meisje: Boh, ja!.
Maikuuul: Je zei 'boh', hendig sjiek dat.
Meisje: Net als jij.![]()
Doe haar de groeten van mequote:Op zondag 22 januari 2006 22:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De rekening komt laterquote:Op zondag 22 januari 2006 22:41 schreef RemcoW85 het volgende:
haha beter. Die topics op FOK! hebben je gewoon zelfvertrouwen gegeven en dat resulteert zich in een hele leuke dame![]()
![]()
. Suc6 en veel plezier met Jennifer
.
Ze leest meequote:
Hij is van meestreech maanquote:Op zondag 22 januari 2006 22:40 schreef Paltos het volgende:
[..]
.
Ze komt me nu toch niet ineen kloppen?![]()
Dus?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is van meestreech maan
Hoi vriendin van Maikuuulquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |