geen idee, heb ze eigenlijk nooit gebruikt, maar goed anders gooi ik ze toch weg...quote:
bod staat, zal even kijken wat de verzendkosten zijn voor dat dingquote:Op zondag 22 januari 2006 20:35 schreef Jolan het volgende:
muis, 4 inc.
hier ook.. maar de ontvangers gaan sneller stuk dan de muis zelf :|quote:Op zondag 22 januari 2006 20:44 schreef TheSorrow het volgende:
Die muis is zeker goed, dat wou ik ff kwijtHeb hem zelf ook 2 jaar gehad, perfect ding!
excl verzendkosten? mail me dan evenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:35 schreef Burbo het volgende:
2,50 voor de muis
Dan stuur ik wel een postzegelquote:Op zondag 22 januari 2006 20:43 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
geen idee, heb ze eigenlijk nooit gebruikt, maar goed anders gooi ik ze toch weg...![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:43 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
bod staat, zal even kijken wat de verzendkosten zijn voor dat ding
Past ie door de brievenbus danquote:Op zondag 22 januari 2006 20:54 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
o ja en dit is de tweede, met wat dvd's en een game: [TK] Kameropruiming!!! 2
Verzendkosten muis zitten op 3 euro.
U heeft gelijk, het is inderdaad 5,50 euro verzendkosten.quote:
2 maal, maar verwacht er niet teveel van, er zitten tevens nog 2 batterijen bij.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:02 schreef JaWi het volgende:
Hoeveel van die spierdinges zijn het?
Mijn verwachting is dat het totaal geen effect heeft. Maar voor die 2 euroquote:Op zondag 22 januari 2006 21:08 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
2 maal, maar verwacht er niet teveel van, er zitten tevens nog 2 batterijen bij.
kan altijd proberen toch. is dit een bod...?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mijn verwachting is dat het totaal geen effect heeft. Maar voor die 2 euro.
4 euro inclusief voor die muis lijkt me voor jou niet meer rendabel...quote:Op zondag 22 januari 2006 21:41 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
ondertussen mag er geboden worden...![]()
ik woon in Drachten, werk in Leeuwarden.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:51 schreef t.s het volgende:
interesse in de usb-hub, maar voor 5 euro + 5,50 verzendkosten koop ik bij mediamarkt een nieuwe, dus eventueel waar op te halen?
het is een modem van het merk speedtouch voor een adsl verbinding. ik heb hem toendertijd, ik denk 1,5 jaar geleden (1 jaar gebruikt) gekocht voor bij mijn wanadoo abbo.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:46 schreef djkoelkast het volgende:
wat voor modem is het precies?
denk ADSLquote:Op zondag 22 januari 2006 23:19 schreef djkoelkast het volgende:
maar een analoog modem om mee in te bellen? een ADSL modem?
Mocht het een analoog modem zijn: welke snelheid heeft ie en is het ook een voicemodem? (evt voice/fax) want zo 1 zoek ik![]()
zie http://www.speedtouch.com/prod330.htm voor meer info.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:19 schreef djkoelkast het volgende:
maar een analoog modem om mee in te bellen? een ADSL modem?
Mocht het een analoog modem zijn: welke snelheid heeft ie en is het ook een voicemodem? (evt voice/fax) want zo 1 zoek ik![]()
deal en gemaild.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:39 schreef Plupke het volgende:
Ik wil die spiertrainers wel hebben. 2,50 ex.
Ik hoef alleen maar het apparaatje, gel mag je houden.![]()
Mail staat in profiel.
Hoe verzend je zoiets, kan dat gewoon in een bubbeltjesenvelop? Zo ja, mail me even.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:16 schreef richkes het volgende:
Vuurdraad 6 euro incl verzenden.
Mail me maar.quote:
Uhmm, volgens mij 54 of 57 cm, ongeveer 3 jaar oud, mitsubishi, scart 2 maal.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:42 schreef Buttercup het volgende:
Grootte, leeftijd en merk tv? Scart?
ik heb je allang gemaild, mail mij anders even.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:11 schreef Plupke het volgende:
Krijg ik nog een mailtje of wat?
Ik heb gemaild naar het adres in je profiel, geen reactiequote:Op zondag 29 januari 2006 19:56 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
Hoe verzend je zoiets, kan dat gewoon in een bubbeltjesenvelop? Zo ja, mail me even.
[..]
Mail me maar.
[..]
Uhmm, volgens mij 54 of 57 cm, ongeveer 3 jaar oud, mitsubishi, scart 2 maal.
[..]
ik heb je allang gemaild, mail mij anders even.
heb je gemaild... overdag ben ik namelijk niet thuis (werk 12 uur per dag)quote:Op maandag 30 januari 2006 15:54 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb gemaild naar het adres in je profiel, geen reactie![]()
Betaald en gemailt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:20 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
plupke nogmaals gemaild.
wil je wel mailen, maar staat niet in je profiel. mail mij even dan regelen we hetquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:45 schreef revelution het volgende:
ik wil die flash mx boek wel![]()
stuur me mail waar die money heen moet :p
balletje nogquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:30 schreef Banzi het volgende:
Is het een optische, of een balletjes muis?
ik schat zo'n 2 euro.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:20 schreef Knekwurst het volgende:
Hoeveel verzendkosten komt er bij de nokialader?
zijn inmiddels verkocht.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:34 schreef Ratt het volgende:hoeveel verzendkosten zit er op die spiertrainers?
2,50 euroquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:20 schreef Knekwurst het volgende:
Hoeveel verzendkosten komt er bij de nokialader?
moet in een doosje, dus 5,50 euro. je kan hem eventueel ook ophalen voor een euro.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:09 schreef Visitor.Q het volgende:
Hoeveel kost het verzenden van die muis + ontvanger?
Check je mail.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:06 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
moet in een doosje, dus 5,50 euro. je kan hem eventueel ook ophalen voor een euro.
-edit: ik denk dat het knap lastig wordt, maar valt te proberen-quote:
Sorry ik zie er toch vanaf. Ik hoor echt net dat er al een nieuwe oplader geregeld is. Succes met de verkoopquote:Op zondag 19 februari 2006 18:31 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
-edit: ik denk dat het knap lastig wordt, maar valt te proberen-
voor 11,50 krijg je de modem, voor 13,50 krijg je ze alle twee. maar mail me dan eventjes.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:37 schreef Tropos het volgende:
Voor 10 euro incl. verzenden ben ik geinteresseerd in de lader en de USB modem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |