geen idee, heb ze eigenlijk nooit gebruikt, maar goed anders gooi ik ze toch weg...quote:
bod staat, zal even kijken wat de verzendkosten zijn voor dat dingquote:Op zondag 22 januari 2006 20:35 schreef Jolan het volgende:
muis, 4 inc.
hier ook.. maar de ontvangers gaan sneller stuk dan de muis zelf :|quote:Op zondag 22 januari 2006 20:44 schreef TheSorrow het volgende:
Die muis is zeker goed, dat wou ik ff kwijtHeb hem zelf ook 2 jaar gehad, perfect ding!
excl verzendkosten? mail me dan evenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:35 schreef Burbo het volgende:
2,50 voor de muis
Dan stuur ik wel een postzegelquote:Op zondag 22 januari 2006 20:43 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
geen idee, heb ze eigenlijk nooit gebruikt, maar goed anders gooi ik ze toch weg...![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:43 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
bod staat, zal even kijken wat de verzendkosten zijn voor dat ding
Past ie door de brievenbus danquote:Op zondag 22 januari 2006 20:54 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
o ja en dit is de tweede, met wat dvd's en een game: [TK] Kameropruiming!!! 2
Verzendkosten muis zitten op 3 euro.
U heeft gelijk, het is inderdaad 5,50 euro verzendkosten.quote:
2 maal, maar verwacht er niet teveel van, er zitten tevens nog 2 batterijen bij.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:02 schreef JaWi het volgende:
Hoeveel van die spierdinges zijn het?
Mijn verwachting is dat het totaal geen effect heeft. Maar voor die 2 euroquote:Op zondag 22 januari 2006 21:08 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
2 maal, maar verwacht er niet teveel van, er zitten tevens nog 2 batterijen bij.
kan altijd proberen toch. is dit een bod...?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mijn verwachting is dat het totaal geen effect heeft. Maar voor die 2 euro.
4 euro inclusief voor die muis lijkt me voor jou niet meer rendabel...quote:Op zondag 22 januari 2006 21:41 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
ondertussen mag er geboden worden...![]()
ik woon in Drachten, werk in Leeuwarden.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:51 schreef t.s het volgende:
interesse in de usb-hub, maar voor 5 euro + 5,50 verzendkosten koop ik bij mediamarkt een nieuwe, dus eventueel waar op te halen?
het is een modem van het merk speedtouch voor een adsl verbinding. ik heb hem toendertijd, ik denk 1,5 jaar geleden (1 jaar gebruikt) gekocht voor bij mijn wanadoo abbo.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:46 schreef djkoelkast het volgende:
wat voor modem is het precies?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |