quote:Op zondag 22 januari 2006 18:43 schreef ook_gek het volgende:
ik gebruik het om te slapen![]()
ik gebruik valdispert extra sterk nacht.
Helaas werken ze nu niet meer bij mij. In het begin nog wel dan viel ik redelijk goed in slaap.
PeuRac een andere fokker gebruikt het ook en die slaapt er goed op.
jij moet valdispert rust hebbenquote:Op zondag 22 januari 2006 18:44 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]tijdens een tentamen lijkt het mij beter dat ik wakker ben
cool. kan ik dat gewoon bij de DA halen?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij moet valdispert rust hebben
http://www.vemedia.nl/valdispert.html
en om te slapen gebruik ik zelf dus nacht extra sterk. Het is op planten basis dus niks geks dat er in zit. Het kan geen kwaat om het te proberen![]()
Ja, ik gebruik het idd ook voor tentamens e.d. Helpt wel ietsquote:Op zondag 22 januari 2006 18:55 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
cool. kan ik dat gewoon bij de DA halen?
jep geen enkel probleemquote:Op zondag 22 januari 2006 18:55 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
cool. kan ik dat gewoon bij de DA halen?
Van valdispert rust word je ook niet dufquote:Op zondag 22 januari 2006 19:09 schreef assepoes het volgende:
Je kan ook Rescuespray gebruiken. Dat is een bach therapie. Die kan je bij de natuurwinkel kopen en heeft als voordeel dat je er niet duf van wordt. Ik vond dit erg prettig bij mijn afrijden. Ook erge last van zenuwen/faalangst, maar die spray hielp goed.
http://www.derodepilaren.(...)c2c496ec0c2ae31.html
Je kunt het ook in een flesje krijgen met een pipetje. Het heet dan rescue remedy. De meeste drogisterijen hebben het wel tegenwoordig.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:09 schreef assepoes het volgende:
Je kan ook Rescuespray gebruiken. Dat is een bach therapie. Die kan je bij de natuurwinkel kopen en heeft als voordeel dat je er niet duf van wordt. Ik vond dit erg prettig bij mijn afrijden. Ook erge last van zenuwen/faalangst, maar die spray hielp goed.
http://www.derodepilaren.(...)c2c496ec0c2ae31.html
Die werken goed hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 23:25 schreef Furia het volgende:
Ik zal vanavond valeriaantabletjes voor je testenHoewel ik ze nu ga gebruiken om goed te slapen
Je zal er dan wel eventjes aan moeten wennen denk, want ik ben nog best wat wakker geweest, terwijl ik er toch drie genomen had.quote:
De normale of de extra sterk?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:06 schreef Furia het volgende:
[..]
Je zal er dan wel eventjes aan moeten wennen denk, want ik ben nog best wat wakker geweest, terwijl ik er toch drie genomen had.
Vannacht:![]()
Normaal..Maar ik neem aan dat jij in de eerste instantie ook begonnen bent met normaal?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De normale of de extra sterk?
Ik gebruik zelf de extra sterk al werken die de laatste 2 weken ruim niet meer
Ja idd, wel een paar dagen van tevoren beginnen met valdispert. Drie dagen stond er geloof ik op de verpakking, heb ik nogal nauwkeurig opgevolgd..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:35 schreef Oktober05 het volgende:
Oh oeps... ,mar toen heb ik dus valdispert gebruikt, paar dagen van tevoren mee begonnen.
En het werkte PERFECT!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |