abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34350073
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:19 schreef VersaceKitten het volgende:
Gisteren proefles Choy Lee Fat. Die stomme lerares gaf me helemaal geen aandacht, dus ik deed maar wat (niet dat het goed was...) We hadden 3 kwartier warm-ups gedaan... That SUCKED! Ik dacht dat die Indier in die rare kleren ook nieuw was, bleek hij gewoon z'n kleren te zijn vergeten! Dus ik was alleen met 15 volwassenen... maar er was 1 jongen, die wel tegen me praatte. Ik dacht dat hij 13 was ofzo en hij zat er al een jaar op, maar eerst in een andere groep. Dus het was voor hem ook moeilijk, zei hij. Nou, als ik zie wat hij allemaal kan... BULLSHIT! Ok, na de les kreeg ik al de 1e schrik van mijn leven: HIJ DRAAGT EEN BRIL!!! *valt flauw. Daarna de 2e: hij is 11 jaar!!! En de 3e: Hij is half Indo en half Deens!!! (Niet zo goed gelukt) Ik vroeg zo aan hem: 'Is dat je vader? ('Ja') Ben je een halfbloed? ('Ja. Jij ook?') Neuj...' Weird, sommige mensen denken dat ik een halfbloed ben. Later zei m'n vader dat 'halfbloed' zoiets is als 'neger': hij is het, maar dat zeg je niet tegen hem. O mijn god , ik heb die jongen uitgescholden! Nu zult hij mij elke keer in elkaar slaan bij Kung Fu

Mijn gymleraar vroeg aan mij of ik een halfbloed was en zei daarna 'o nee, dat is een soort scheldwoord'
Ik geloofde hem niet, want ik dacht dat hij zo'n blanke was die alles discriminerend vond.
Dus, mijn vraag nu is: is halfbloed dan echt een scheldwoord?
Deel 1: Ik zei de H-woord...

Ha! qu63 gebruikt mijn formule

Hij is echt heel cute, en nee, mijn hormonen roepen mijn moeder-instinct niet op
pi_34350199
Kom anders even uitleggen wat dit in GC doet?

en ik zla vast helpen: Geen nieuwe reeksen of SC hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')