abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34349509
"Ja joh..kom je ook op m'n verjaardagsfeestje zaterdag? Het wordt gezellig en die en die komen ook!", hoorde ik m'n maat nog zeggen. Ja kom maar ff naar Blaricum.

Nou zo gezegd, zo gedaan. Aangezien mijn feestjes en die van een gezamelijke maat allebei wel gezellig zijn met een boel vrienden en minstens zoveel drank kwamen we met hoge verwachtingen daarnaartoe.

Nou de alarmbellen gingen al een beetje af toen we z'n oma en opa en ouders in een kringetje om een paar salontafels zagen zitten. "Wil je ook een stukje taart?" werd me toegefluisterd. "Ik zal een extra grote voor je aansnijden!"

En daar zaten we. Ik en m'n maat, de jarige en z'n aan obisiteit lijdende familie.Terwijl ik naar m'n nogal karig plakje 'extra grote stuk' taart zat te staren, vroeg ik me toch stiekem af hoe ze allemaal zo dik zijn geworden. Naast me zat een muurbloempje die niks zei en ik zei niks terug. En ik kon niet weg, want tja we zouden daar blijven slapen en we zaten vast in fucking Blaricum.

En toen begon de moeder een gehele spreekbeurt over de laatste aflevering van de modepolitie."Ook een plakje worst?" zei het muurbloempje naast me..die me vragend aankeek terwijl ze het plankje door wilde geven. Ik keek haar maar verbaasd aan. Wist ik veel dat ze kon praten.

Nouja om een lang verhaal kort te maken...als je me uitnodigt voor een feestje..doe het dan alsjeblieft afzonderlijk van je familie. Een feest is een feest en niet saai cola drinken met een koekje. Argh ik haaaat Verjaardagspartijtjes in een kringetje. Geef me alsjeblieft maar een verjaardagsfeest. Een echte dan.
pi_34349809
HAHA. Ik ken dat heb pas geleden ook zo'n verjaardag gehad.....zeer triest.

Wat is obisiteit?
pi_34349888
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:57 schreef kreuk050 het volgende:
HAHA. Ik ken dat heb pas geleden ook zo'n verjaardag gehad.....zeer triest.

Wat is obisiteit?
Oh hoort obesiteit te zijn..dus iemand die aan chronisch overgewicht lijdt.
pi_34350054
Oh ok. Dat snap ik wel.
  zondag 22 januari 2006 @ 18:08:17 #5
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_34350143
Kom je de 25ste ook op mijn partijtje?
Je wordt om 13 uur verwacht 17 uur ben je weer thuis.

Neem je zwemspullen en een handdoek mee?
Het is nog een verassing wat we gaan doen

Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_34350218
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:08 schreef Razor21 het volgende:

pi_34350232
quote:

Heeft het met vuur te maken?
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
  zondag 22 januari 2006 @ 18:25:17 #9
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_34350688
klinkt erg bekend. Gewoon mooie verhalen vertellen over vroeger, altijd leuk. Beetje de boel shockeren. Opa in de gordijnen en oma een hartaanval...
Tot zover de kwaliteitspost
pi_34350822
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:25 schreef Gizmo112 het volgende:
klinkt erg bekend. Gewoon mooie verhalen vertellen over vroeger, altijd leuk. Beetje de boel shockeren. Opa in de gordijnen en oma een hartaanval...
Haha ja had eigenlijk moeten beginnen over wat hij allemaal heeft uitgespookt. "Weet jij nog toen je dronken was en dat meisje en jij....".
  zondag 22 januari 2006 @ 18:38:49 #11
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_34351083
Je wordt oud Xman. Dan begint men dat weer te doen, viel mij laatst ook op.
Krekker is de bom!
  zondag 22 januari 2006 @ 21:12:30 #12
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34357503
leuke OP, ik zat echt te grinniken bij de omschrijving van je stuk taart

overigens een beetje offtopic geleuter verwijderd
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zondag 22 januari 2006 @ 21:16:15 #13
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_34357692
Hebben jullie het voetbal nog gezien gister?
Ik ga naar huis.
  zondag 22 januari 2006 @ 22:37:52 #14
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_34361210
Mjah en daarom nodig ook niemand meer uit voor mijn verjaardagen... De familie komt alsnog, maar ik zal de tering krijgen dat ik een stel zuiplappen over de vloer krijg die nadat ze mijn huis, tuin en alcoholvoorraad hebben aangerand weer bezopen naar huis gaan. Stelletje paupers...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_34366754
Zo'n verjaardag had ik een tijdje geleden ook.. ik heb het daar ook niet op.
Als straf mocht hij later op mijn verjaardag ook samen met de familie komen, en later met vrienden gehouden
pi_34367234
ik ben een newbie en ik kom in elk topic het woord pauper tegen , watttt is een pauper??? een sloeber?
pi_34368347
De zogenaamde oerhollandse 'kringverjaardag'.

Het ergste wat er is.

Het gaat ook altijd over hetzelfde, hè. "Nou, het is weleens tijd voor een vriend", "Hoe is het op je werk?", gezeik over de belastingen, enzovoort.
pi_34368352
Zijn er mensen die dat wel leuk vinden? Zo nee, waarom bestaan dat soort partijtjes dan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34368561
Haha, schitterend stukje natuurlijk

Ik heb dat ooit 1x gehad, dacht ik yeah lekker party'en, en toen zat de hele patras familias daar. Fuck hell wat moest ik me als een Jan Modaal gedragen daar. En die opa's en oma's maar van alles vragen blergh
JOHNNY HEITINGA
  maandag 23 januari 2006 @ 08:58:01 #20
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_34369150
Schitterende OP. Wat heb jij een mooie omschrijving van een stukje taart .
Die verjaardagen moeten ze inderdaad afschaffen. Een beetje semi-gezellig doen tegen mensen die je het rest van het jaar niet meer ziet.

Wie dat ooit heeft verzonnen die moet toch wel een chromosoom teveel gehad hebben.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?
pi_34369235
Hoera, heerlijk fuiven! Komt allen naar de voedselbank!
A signature always reveals a man's character - and sometimes even his name.
pi_34372772
quote:
Op maandag 23 januari 2006 06:54 schreef Isabeau het volgende:
Zijn er mensen die dat wel leuk vinden? Zo nee, waarom bestaan dat soort partijtjes dan?
Mijn ouders vinden het cool, zo'n standaard kringverjaardag met blokjes kaas, toastjes en plakjes leverworst. Die verheugen zich er al dagen van tevoren op. Ze zien het als een soort familie-reünie (Ik heb aan beide kanten nogal veel ooms en tantes).

Ik kan me wel een leukere manier voorstellen als je persé een familie-reünie wilt, maar goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2006 11:51:19 ]
  maandag 23 januari 2006 @ 11:53:24 #23
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_34372861
En je kon niet even apart gaan zitten met wat bier?
Guanine en Cytosine! *O*
pi_34398139
Hé soms kom je er gewoon niet onder uit. Klaar leer er mee leven. Maar dit is wel een van de redenen dat ik mijn verjaardag het liefste niet vier (!?)

Alle mensen waar ik gesteld op ben zie ik in het dagelijks leven ook wel, loop je zo naar binnen of ga je eens een paar dagen heen. De rest, sorry maar die hoef ik ook niet te zien op mn verjaardag.

.... en ja, ik ben zelf net jarig geweest
"If you didn't win today, you can always win tomorrow"
  maandag 23 januari 2006 @ 23:39:17 #25
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_34398416
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:57 schreef kreuk050 het volgende:
Wat is obisiteit?
Vetkwabben everywhere.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_34400188
Heel bekend verhaal.

Ik lul me ook meestal onder die familieverjaardagen uit, het laatste wat ik wil doen is urenlang mistige herinneringen ophalen met m'n tante over de huishoudschool, of 'zo, en wanneer ga jij eens aan de vriendin? ( )' te horen krijgen van mijn veels te gesjellige oom. Daarna komt natuurlijk de standaard 'offe... is ie d'r zó één?' met een vragende blik naar mijn vader. Feest!

Bij ons thuis gooien we meestal alle hapjes en toastjes als een buffet op een tafel aan de andere kant van de kamer. Moet iedereen wel opstaan, en zit niet iedereen vastgeroest met een glaasje Euroshopper huiswijn op de bank.

En anders vluchten mijn neefjes en ik gewoon naar boven met een paar zakken chips, en gaan we maar xbox'en, totdat ze weer gaan. Je moet wat.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 01:15:58 #27
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_34400989
Geen zusjes/nichtjes/MILF tantes om vol te blaffen terwijl de familie beneden braaf aan het stukje taart zit te knabbelen?
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_34401109
Zonder familie is zoiets nog wel enigzins door te komen. Zonder ouders dan, he.

Morgen is een maat van me jarig, en we gaan met een paar man onuitgenodigd langs Hij viert het namelijk alleen voor familie etc.

Even wat leven in de brouwerij brengen
  dinsdag 24 januari 2006 @ 01:39:55 #29
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_34401473
quote:

Geweldig......

En ja, ik heb ook zulke verjaardagspartijtjes gegeven vroeger!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')