Oh hoort obesiteit te zijn..dus iemand die aan chronisch overgewicht lijdt.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:57 schreef kreuk050 het volgende:
HAHA. Ik ken dat heb pas geleden ook zo'n verjaardag gehad.....zeer triest.
Wat is obisiteit?
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:08 schreef Razor21 het volgende:
Kom je de 25ste ook op mijn partijtje?
Je wordt om 13 uur verwacht 17 uur ben je weer thuis.
Neem je zwemspullen en een handdoek mee?
Het is nog een verassing wat we gaan doen
![]()
Heeft het met vuur te maken?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:08 schreef Razor21 het volgende:
![]()
Haha ja had eigenlijk moeten beginnen over wat hij allemaal heeft uitgespookt. "Weet jij nog toen je dronken was en dat meisje en jij....".quote:Op zondag 22 januari 2006 18:25 schreef Gizmo112 het volgende:
klinkt erg bekend. Gewoon mooie verhalen vertellen over vroeger, altijd leuk. Beetje de boel shockeren. Opa in de gordijnen en oma een hartaanval...
Mijn ouders vinden het cool, zo'n standaard kringverjaardag met blokjes kaas, toastjes en plakjes leverworst. Die verheugen zich er al dagen van tevoren op. Ze zien het als een soort familie-reünie (Ik heb aan beide kanten nogal veel ooms en tantes).quote:Op maandag 23 januari 2006 06:54 schreef Isabeau het volgende:
Zijn er mensen die dat wel leuk vinden? Zo nee, waarom bestaan dat soort partijtjes dan?
Vetkwabben everywhere.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:57 schreef kreuk050 het volgende:
Wat is obisiteit?
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:08 schreef Razor21 het volgende:
Kom je de 25ste ook op mijn partijtje?
Je wordt om 13 uur verwacht 17 uur ben je weer thuis.
Neem je zwemspullen en een handdoek mee?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |