Je hebt dus een datequote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:47 schreef GSMboy het volgende:
Toen kreeg ik Edo aan de lijn, en heb even gebabbeld...
Iemand anders had het pas gezegt, dit was de site:quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:11 schreef PallominnoXIII het volgende:
Geef me 't nummer, als iemand die site heeft waar gesprekken opgenomen werden(je belt 0900-nogwat)dan toets je zijn nummer in, word het opgenomen en krijg je het .wavje via mail
Ik heb een uitstekend idee, doch zeer kinderachtig
vond em anders wel erg duurquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:09 schreef voorsie het volgende:
[..]
Iemand anders had het pas gezegt, dit was de site:
http://www.tapecall.net/
Suc6
Hmm,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:47 schreef GSMboy het volgende:
weet niet meer welke naam.
Zijn moeder vroeg van, ik ken geen [Fictieve naam] ...En hij zal jou ook niet kennen. Maar ik vraga het wel even aan Edo...
Toen kreeg ik Edo aan de lijn, en heb even gebabbeld...
hijgerquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:32 schreef GSMboy het volgende:
Ik dacht vannacht toen ik om 2 uur naar bed ging: Zal ik hem nog bellen
Maar was te moe helaas...
kijk eens door het topic en ge ziet hetquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:21 schreef GSMboy het volgende:
welke url?
En wie is dit: _SnoepHond ?
Is dit onze Edo, of een Edo-aanhanger?
welke url van de 20 ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:21 schreef GSMboy het volgende:
welke url?
En wie is dit: _SnoepHond ?
Is dit onze Edo, of een Edo-aanhanger?
hehe..quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:52 schreef vamos1 het volgende:
omg dat... kan....toch....niet....
ik heb voor de zekerheid maar een bericht in zijn fotoboek gezet haha
Fotoboek van _SnoepHond
Edo?
Het begint er op te lijken hequote:Op woensdag 25 januari 2006 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
If you f*ck one Fok!ker, Fok! will f*ck you back![]()
dude geen enkel idee,quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:01 schreef voorsie het volgende:
<offtopic>Sebasser, als je daar bij Combell, een .be domein registreerd, klopt het dan dat je moet afzeggen aan het eind van het jaar, omdat het dan automatisch, en niet meer gratis doorgaat???</offtopic>
Hoe zit het met de foto/film van Edo K. ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |