ik wou gewoon ff een tvp neerzetten en pimpen met mijn nieuwe avatarquote:
oh fuck jah..quote:Op zondag 22 januari 2006 23:15 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
ik wou gewoon ff een tvp neerzetten en pimpen met mijn nieuwe avatar![]()
na uitpakken van de rar (ja ik was zo dom om dat te doenquote:Op zondag 22 januari 2006 22:44 schreef Sebasser het volgende:
opwindend..
nu hebben we alleen maar de TS nodig die de log nog heeft plus bestand
Je kan toch ook gewoon Copy, Paste doen?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:23 schreef vamos1 het volgende:dat logbestandje zal k ff proberen uit me msn te trekken en te uploaden
het is idd niet moeilijk uit dat txt-bestandje te krijgen..quote:Op maandag 23 januari 2006 15:57 schreef most_wanted het volgende:
Je kan toch ook gewoon Copy, Paste doen?
Er staat niets in, dus bespaar je de moeitequote:Op maandag 23 januari 2006 16:43 schreef vamos1 het volgende:
hey nog een profiel-site van hem
http://edo3.hyves.nl
thanks gohan!
moet inloggen om het profiel te kunnen zien![]()
Je bent niet homo, bi of hetero...wat zijn de andere opties dan? Je bent lesbisch?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:37 schreef haarb0l het volgende:
Ik dus langsgegaan met een vriend van me (nee ik ben niet homo of bi of hetero)...
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:37 schreef Moitessier het volgende:
[..]
Je bent niet homo, bi of hetero...wat zijn de andere opties dan? Je bent lesbisch?![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:43 schreef ai het volgende:
[..]
Gister zat ze zus achter zijn msn, en die naam heb ik hier ff veranderd omdat me telefoonnummer in me naam stond...Die pa belde me al
op Fok! kan dat, als je admin bent.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:29 schreef Handschoen het volgende:
Beetje offtopic, maar: Kan je trouwens op een of andere manier zien waar een gebruiken vandaan is in gelogd? Via IP ofzo?
Want de MSN van mijn vriendin wordt gebruikt door een onbekende. Op msn als ze aan het werk is, mailtjes geopend die ze niet zelf geopend heeft ed.
Dus ik wil wel eens uitzoeken wie dat is, of waar het vandaan komt. Iemand manieren of ideeën?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |