quote:Op zondag 22 januari 2006 16:56 schreef N-tertainment het volgende:
Hierbij bied ik een 7"TFT scherm voor in de auto.
7"TFT scherm voor in de auto. Dit scherm wordt gekenmerkt door zijn uitzonderlijk goede resolutie van 336.960 pixels. Tevens wordt dit scherm geleverd met een inbouwframe om het scherm eventueel in de hoofdsteun in te bouwen.
[afbeelding]
Nee, geen vga aansluiting (zie pics) maar de kwaliteit is goed, hij gaat weg omdat ik een all in one dvdspeler met scherm zoek omdat ik geen ruimte meer heb in mijn auto om het mooi weg te werken.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:03 schreef Dulk het volgende:
ik zoek er eigenlijk één met vga aansluiting ivm met pc in auto (barebone) maar misschien dat ik iets met de tv-out kan regelen als de kwaliteit goed is, maar wat is je prijs ?
dat is goed!quote:Op zondag 22 januari 2006 17:07 schreef Dulk het volgende:
ik ga eerst even uitzoeken wat de kwaliteit gaat worden als ik met de tv-out ga werken
je kunt hem wel aanraken, maar dan krijg je een vies scherm. (lees de openingspost).quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:11 schreef Mauro het volgende:
heeft ie touchscreen?
Heb ik gadaan maar daar stond niet bij of het nu wel of niet een touchscreen is.quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:55 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
je kunt hem wel aanraken, maar dan krijg je een vies scherm. (lees de openingspost).
Dan moet je gaan voor een liliput. Maar de prijs voor een touchscreen ligt (zelfs tweedehands) niet onder de eur200,00.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:21 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heb ik gadaan maar daar stond niet bij of het nu wel of niet een touchscreen is.
Ik wil een carputer maken en dan is dat toch wel essentieeel.
Interesse vervalt hierbij dus.
ja die info had ik inmiddels ook gevonden, dus ik ga inderdaad voor een lilliput schermpjequote:Op maandag 30 januari 2006 19:21 schreef bnx het volgende:
Voor mensen die een PC (auto PC) op dit scherm willen aansluiten in het een afrader. Resolutie is té min (die 1440 is RGB, dus gedeeld door 3 kom je uit op 480)
Resolutie is dus 480 bij 234... Een Xenarc of Liliput heeft een 800x480 resolutie en vaak ook nog de benodigde VGA input... Hij is WEL goed om een DVD-speler op aan te sluiten (of XBOX, PS2)
(geen flame, alleen extra info van iemand die beide types gehad heeft)
bedankt, maar in de openingspost stond reeds vermeld: Ondersteunt DVD, VCD en navigatiequote:Op maandag 30 januari 2006 19:21 schreef bnx het volgende:
(geen flame, alleen extra info van iemand die beide types gehad heeft)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |