Positivo's bekt lekkerder in deze context...quote:Op zondag 22 januari 2006 15:55 schreef Jett het volgende:
Optimisten heet zoiets jongeman.
Kunnen ze de wereld nog langer verzieken met hun overdreven optimistisch gezever...quote:Op zondag 22 januari 2006 15:58 schreef ijsklont het volgende:
En het erge is, ze leven ook nog langer.
Die lelijkerd heeft nog best vaak gelijk.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Een optimist is slechts een slecht geïnformeerde pessimist.
Theo Maassen
eensch!quote:Op zondag 22 januari 2006 16:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En je hebt er geen flikker aan, de boel van de positieve kant bekijken. "Het glas is half vol!!!", who cares, half vol, half leeg. Alsof er ook maar een druppel meer inzit als je zegt dat het half vol is...
Dit forum is er toch speciaal om te zeiken? ZEIKERD!!!quote:Op zondag 22 januari 2006 16:32 schreef electricity het volgende:
zit niet zo te zeiken. alsof het zin heeft om overal het negatieve van op te zoeken. ik zou mezelf niet willen omschrijven als een optimist, maar altijd dat gezeik over alles word ik ook kotsmisselijk van.
Hey die gele beker met smiley (op dat plaatje in pdf bestand) heb ik ookquote:Op zondag 22 januari 2006 15:58 schreef ijsklont het volgende:
En het erge is, ze leven ook nog langer.
Ik heb eigenlijk nooit problemen met zeikerds en pessimisten. Maakt me er weer van bewust gezegend ik zelf ben met mijn optimistische instelling!quote:Op zondag 22 januari 2006 18:34 schreef GREED het volgende:
daar heb ik ook een hekel aan. Zelf ben ik nogal een zeikerd en een pessimist dus dat verwacht ik ook van andere mensen.
het glas is dan misschien niet vol, het is in ieder geval gevuldquote:Op zondag 22 januari 2006 18:12 schreef rucksichlos het volgende:
Ik ben een echte positievuslijer.![]()
Ik kan echt altijd en overal de positieve kant van zien, bij mij is nooit het glas halfleeg, maar halfvol.![]()
Ik heb toch net duidelijk uitgelegd dat het geen reet uitmaakt of je het glas als halfvol of halfleeg beschouwt...quote:Op zondag 22 januari 2006 18:12 schreef rucksichlos het volgende:
Ik ben een echte positievuslijer.![]()
Ik kan echt altijd en overal de positieve kant van zien, bij mij is nooit het glas halfleeg, maar halfvol.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |