abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34454323
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:29 schreef babette21 het volgende:
Uit de Televizier:
[..]

Sander, Sonja en Peer dus
Ahh de Loomannetjes een dagje uit.
Zouden ze spoilers weggeven
Ik ben een meisje!
pi_34460651
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:29 schreef babette21 het volgende:
Uit de Televizier:
[..]

Sander, Sonja en Peer dus
Emiel Sandtke
pi_34461319
Maar ehhm, wat denken jullie ervan als het verwijsbriefje van Sonja komt? Ik heb zo het idee dat er op het einde namelijk iemand te voorschijn komt waarvan we het helemaal niet verwachten..
pi_34461395
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:26 schreef booo het volgende:
Maar ehhm, wat denken jullie ervan als het verwijsbriefje van Sonja komt? Ik heb zo het idee dat er op het einde namelijk iemand te voorschijn komt waarvan we het helemaal niet verwachten..
Dat verwijsbriefje is toch gewoon van Merel zelf? Waarom zouden andere mensen medicijnen voor Merel bestellen?
pi_34462676
Ik weet het ook niet, maar als ik uit ga van een onverwacht persoon die er meer mee te maken heeft (geen idee of dit waar is maar dat denk/hoop ik) dan ga ik toch voor Sonja.. Want ze zullen Fedri en Peer toch niet als onverwacht zien?
pi_34463678
Hmmm maar nu heb je het wel over iets dat in een spoiler stond.
Hoe weet je anders af van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Praat daar liever over in spoilertags, aangezien mensen die spoilervrij willen blijven dat niet waarderen.
Ik ben een meisje!
pi_34465003
Normaliter is het de butler, de minst verdachte persoon. Ik denk dat spoilertags daarvoor niet nodig zijn.
pi_34482674
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 22:24 schreef NAF_NAF het volgende:
Hmmm maar nu heb je het wel over iets dat in een spoiler stond.
Hoe weet je anders af van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Praat daar liever over in spoilertags, aangezien mensen die spoilervrij willen blijven dat niet waarderen.
Ik meen serieus dat ik het niet over een spoiler heb! Ik heb al een keer iets zonder spoiler geplaatst wat er eigenlijk wel in moest, dat doe ik niet nog een keer. Als je iets denkt/vermoed dan hoeft het toch niet meteenin een spoiler?
pi_34483093
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:11 schreef booo het volgende:

[..]

Ik meen serieus dat ik het niet over een spoiler heb! Ik heb al een keer iets zonder spoiler geplaatst wat er eigenlijk wel in moest, dat doe ik niet nog een keer. Als je iets denkt/vermoed dan hoeft het toch niet meteenin een spoiler?
Wow je vermoedens zijn dan wel goed !!!
Ik ben een meisje!
pi_34483390
Nou zeg
Ik kan er gewoon niet over uit dat er dingen gebeuren die je niet verwacht, dus misschien gebeurt er wel zoiets

Moet ik het alsnog in een spoiler zetten?
pi_34488764
neej joh, ik d8 je hebt al die dingen al gelezen enzo, maar als je dit al vermoedt dan wil ik welke vermoedens je nog meer hebt! Dus zeg het maar ...
Ik ben een meisje!
pi_34489482
Nee, ik weet al welke je bedoelt denk ik. Die ene waar alle afleveringsinfo in staat, maar daar heb ik alleen de eerst paar maar van gelezen..
Voorderest heb ik geen idee, er gebeurt toch wel weer wat anders dan je denkt
pi_34494772
Rinus wordt hier bijna niet genoemd he.
Ik vind hem heel apart. Zijn gedrag, de momenten waarop hij belt. hij wil iets, de vrouw van peer. Maar ook meer. Dat hij nu eist dat Osman de huur aan hem betaalt. Hij hoeft niet per se fout te zijn, maar hij heeft ook zo zijn rol.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  donderdag 26 januari 2006 @ 22:47:47 #139
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_34499785
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:56 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik vind hem heel apart. Zijn gedrag, de momenten waarop hij belt. hij wil iets, de vrouw van peer. Maar ook meer. Dat hij nu eist dat Osman de huur aan hem betaalt. Hij hoeft niet per se fout te zijn, maar hij heeft ook zo zijn rol.
Rinus wil alleen maar geld verdienen. Die verdwijningen doen hem wel iets, maar dat is voornamelijk gebaseerd op zijn verwachting dat het ten koste van de omzet gaat. Onrust in het dorp kost hem geld. Ik kan geen motief voor hem bedenken om iets tegen Yasmin of Merel te hebben (gehad).
Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_34499869
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:56 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik denk dat hij misschien de familie gaat dwingen om hem zijn geld te betalen.
Waarschijnlijk heeft hij nu ook Kristel in zijn macht.
Ik herinner me iets vaags opeens (ja alweer!).

Ergens in een aflevering toen Yasmin pas weg was, kwam Rinus binnen gelopen.
Kristel begon zich toen vreemd te gedragen, dat viel mij op.
Ze wilde gelijk weg, het leek wel alsof ze niet met Rinus in 1 ruimte wilde zijn.

Hij gaat wel voor opschudding zorgen in de komende afleveringen denk ik.
Ik ben een meisje!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 03:28:36 #141
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_34506124
Hoe zou het aflopen met de pacht van het Lido en de zaak van de Aslannetjes?

Over Rinus:
SPOILER
O jee, wat zou dat te betekenen hebben?
SPOILER
O ja, op http://vuurzee.web-log.nl mogelijke theorie gevonden over wat er tussen Yasmin en Merel eigenlijk zou zijn voorgevallen:
SPOILER
Oe, tis zo spannend, kan niet wachten tot zaterdag!

[ Bericht 22% gewijzigd door Andromache op 27-01-2006 04:46:53 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_34508341
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:49 schreef NAF_NAF het volgende:

[..]

Ik denk dat hij misschien de familie gaat dwingen om hem zijn geld te betalen.
Waarschijnlijk heeft hij nu ook Kristel in zijn macht.
Ik herinner me iets vaags opeens (ja alweer!).

Ergens in een aflevering toen Yasmin pas weg was, kwam Rinus binnen gelopen.
Kristel begon zich toen vreemd te gedragen, dat viel mij op.
Ze wilde gelijk weg, het leek wel alsof ze niet met Rinus in 1 ruimte wilde zijn.

Hij gaat wel voor opschudding zorgen in de komende afleveringen denk ik.
Volgens mij dacht ze toen: "Oh nee komt die klojo ook er weer aan met z'n jubileum." Kristel is eigenlijk helemaal niet zo blij met dat jubileum omdat ze niets met het dorp heeft.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:15:34 #143
101884 PeRi
Allons-y!
pi_34512595
Ik wil de dvd, maar het is best duur .
Whatever I want.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:34:34 #144
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34513318
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:15 schreef PeRi het volgende:
Ik wil de dvd, maar het is best duur .
Staat die ook bij Bol.com die DVD.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:23:33 #145
101884 PeRi
Allons-y!
pi_34514811
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:34 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Staat die ook bij Bol.com die DVD.
HIj is toch alleen via de VARA te bestellen?

19,95 incl verzend- en portokosten.. Vara shop en betaalmogelijkheden.
Whatever I want.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:31:36 #146
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34517083
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:23 schreef PeRi het volgende:

[..]

HIj is toch alleen via de VARA te bestellen?

19,95 incl verzend- en portokosten.. Vara shop en betaalmogelijkheden.
Ok, dankje !
Is prijzig hé
pi_34518745
OMG ¤ 19,95 is echt niks man, vergeleken met de prijs wat je normaal voor een film betaald.

En dan sturen ze het ook nog op naar je huis!
Ik ben een meisje!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:31:48 #148
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34519172
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:20 schreef NAF_NAF het volgende:
OMG ¤ 19,95 is echt niks man, vergeleken met de prijs wat je normaal voor een film betaald.

En dan sturen ze het ook nog op naar je huis!
Bij Bol.com daar koop ik soms dvd en dat betaal je ook 19,95 met 1.94 verzendkosten.
pi_34525272
Ik heb een nieuwe theorie mensen. Het is een beetje vergezocht, maar het schoot me gewoon opeens binnen.
Yasmin is gewoon vermoord en wel door Ferdi en haar moeder. Waarom? Ze is er op de een of andere manier achtergekomen, dat niet Osman, maar Ferdi haar echte vader is! Ze wilde dit wereldkundig maken en daardoor moest ze gewhacked worden.

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_34525334
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:32 schreef Slayage het volgende:
Ik heb een nieuwe theorie mensen. Het is een beetje vergezocht, maar het schoot me gewoon opeens binnen.
Yasmin is gewoon vermoord en wel door Ferdi en haar moeder. Waarom? Ze is er op de een of andere manier achtergekomen, dat niet Osman, maar Ferdi haar echte vader is! Ze wilde dit wereldkundig maken en daardoor moest ze gewhacked worden.

WOWWwWW

Hoe oud was Ferdi toen hij het met zijn moeder deed !
Vroege zaadspuiter !
Ik ben een meisje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')