Okay ik heb net aflevering 1 + 2 weer even terug gekeken. Sorry als het te lang is, maar ja ... het moest er even uit.
Marcel bladert in de geschiedenis van de computer in de kamer van Merel. Daar komt hij het YOUNGBITCHES.TV filmpje tegen. Hij rijdt naar haar school. Er zit in deze scene ook een shot tussen van iemand die in een kamer zit tegenover de school. Daarin zie je een hand de vitrage opzij schuiven en kijken naar Marcel. Dit leek op een meisjeshand.
Peer werd gebeld door Kristel. Ze zei iets van ".. meneer stipt op tijd komt te laat ...". Je zag Peer daarna snel een handdoek in een halfvolle plastic zak stoppen. Hij ging naar de auto en het volgende moment stond hij stil bij een kade en keek hij zwaar denkend voor zich uit. Toen hij uiteindelijk thuiskwam had hij ook nog even zijn pak bij de stomerij opgehaald.
Yasmin zegt tegen haar moeder dat ze zich niet lekker voelt, ze heeft buikpijn. Het lijkt hier een beetje alsof ze gewoon snel iets verzint om haar verdriet te verbergen. Als ze uiteindelijk op het feest komt begroet ze haar vader en verder praat ze met niemand. Ze kijkt heel wantrouwend om haar heen, alsof ze ergens bang voor was. Ferdi zegt tegen zijn vriendin dat hij denkt dat Yasmin en ouders nog steeds ruzie hebben. Peer kijkt echt heel weird naar Yasmin, maar ja dat kan ook aan mij liggen. Als Sander binnenkomt moet Yasmin lachen als een verliefde tiener die blij is haar vriendje te zien. Yasmin vertrekt van het feest zodra de speech van Peer is afgelopen. Sander achtervolgt Yasmin. Merel achtervolgt Sander. Dat Yasmin eerst zo verliefd lachte naar Sander en het nu opeens wilt uitmaken, is wel heel verdacht. Het lijkt nu echt op een smoes om hem op dat moment van zich af te schudden.
Sander valt weg, Yasmin is weg. Als Sander weer naar binnenkomt waarschuwt hij Josje eerst. Die gaat zelf eerst binnen en buiten kijken. Op dit moment is iedereen gewoon op het feest aanwezig, behalve Merel. Merel komt binnen even voordat Josje Osman informeert over Yasmin.
Peer staat even stil binnen, het lijkt wel alsof hij aan het denken is. Achter hem lopen mensen allemaal naar buiten. Opeens begint hij door de mensen heen naar buiten te rennen. Als de feestgangers op het strand naar Yasmin zoeken, zoekt Kristel naar Peer. Niemand heeft hem gezien.
Het eindigt met Merel die in trance naar de zee kijkt.
Logisch zou zijn dat Merel Yasmin wat heeft aangedaan.
De vragen zijn:
Wie keek uit het raam naar Marcel bij de school? +
Waar is Peer op dit moment en wat is hij aan het doen?
In aflevering 2 weet je dus dat Peer er meer mee te maken heeft. Hij rijdt in de auto en is aan de telefoon met Kristel. De volgende smoesjes vertelt hij:
K: Waar zit je?
P: Ik ben tot Kadijk de kust afgeweest. Ik ben doodop!
K: Ik probeer je de hele tijd te bellen!
P: Ja .. nee, nee ... Ik hoorde het net .. ik .. eh .. ik had geen bereik. Hoe is het met Sonja?
K: Heb jij enig idee wat er gebeurd is?
P: [stilte] Euhhhh .. Hoe bedoel je?
K: Nou dat was nog niet helemaal tot mij doorgedrongen. Sander heeft haar dus het laatst gezien. Ze schijnen samen van dat feestje te zijn weggegaan. Heb jij daar iets van gemerkt
P: Euhh .. Nee, nee.
Overduidelijk naar mijn mening dat hij iets verbergt.
[ Bericht 15% gewijzigd door NAF_NAF op 23-01-2006 02:46:20 ]