quote:Op zondag 2 juli 2006 14:19 schreef HAL9000S het volgende:
Tvp, ben sinds gisteravond ook verslaafd aan deze geniale muziekstroming, ben nu heel www.barefiles.com aan het leegtrekken, fijne setjes
daar mag je het tussenzetten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:20 schreef TheArowana het volgende:
Pff, ik vind het belachelijk.. Ik zet dit gewoon tussen m'n verzamelingetje Ambient, IDM, DnB en Breakcore hoor..
daar zijn het hitjes voorquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:09 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik heb alleen nu al het idee dat ik alle hitjes kan dromen. Er moet echt wat meer geproduceerd worden.
alsof dat iets uitmaaktquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:20 schreef TheArowana het volgende:
Pff, ik vind het belachelijk.. Ik zet dit gewoon tussen m'n verzamelingetje Ambient, IDM, DnB en Breakcore hoor..
Waarom niet gelijk al je subgenres opheffen en alles in een elektronische-muziek folder flikkeren? De sound van deze substroming is zeker wel uniek genoeg om er een 'nieuw hokje' voor te creeren.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:20 schreef TheArowana het volgende:
we doen ons bestquote:Op woensdag 12 juli 2006 03:31 schreef sanakthe het volgende:
Jep jep, dubstep taking over!
die hebben er op zich weinig mee te maken idd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:51 schreef Faxie het volgende:
Waarom kom ik hier namen zoals Aphex, VS, en doormouse tegen? Dat heeft er toch al helemaal niks mee te maken?
breakstep is volgens mij met breaks ipv 'gewone' beats...quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:53 schreef Faxie het volgende:
Maar wat is breakstep en grime dan precies? Wat zijn de onderlinge verschillen?
Oeh!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:25 schreef Yorrit het volgende:
Digital Mystikz en Kode9 staan 26 augustus met Drumcorps en Doormouse in Tivoli De Helling ihkv Impakt Festival
very nice!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |