ik kan 13 seconden mezelf als statief gebruikenquote:Op zondag 22 januari 2006 14:49 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Thnx Mauro,
Op statief ?
Ik zit namelijk ook al menig keer te denken om foto's s'avonds te gaan maken, een terrein waar ik nog niet in gedaan heb. Erasmusbrug is 1 van mijn doelen, zoals ook op sommige plaatsen de industrie rondom Rotjeknor. Tzt dussssssssssssss![]()
Ja... Ik was weer veelste vroeg wakkerquote:Op zondag 22 januari 2006 14:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nix sorry Esto, gewoon toegeven aan heerlijke luiheid ... of ontspannenheid.![]()
Ik ben nog steeds niet buiten geweest, het weer is er ook niet echt naar ...toch kriebelt het aan alle kanten.
Dat zei ik ook al tegen em maar hij wilde niet luisterenquote:Op zondag 22 januari 2006 14:57 schreef Mauro het volgende:
ff een kleine steek onder water
_mod_, wel een nieuw topic openen als je de laatste post doet![]()
[..]
* _moder8or_ fotografeert Mauro.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:02 schreef Mauro het volgende:
[..]
Pak me dan als je kan!
* tong uitsteekt *
Ik wil bewijs!quote:Op zondag 22 januari 2006 15:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
* _moder8or_ fotografeert Mauro.
Ik heb je
quote:
Door mijn lichamelijke sores was ik circa 6 uur al weer wakker ... lag te draaien .. ben uiteindelijk weer even in slaap gevallen en er toen maar uitgegaan. Dusssssssssssss .... ik heb het vandaag ff net zo als jij .....quote:Op zondag 22 januari 2006 14:59 schreef Esto het volgende:
[..]
Ja... Ik was weer veelste vroeg wakker.... Ik zou ook wel naar buiten willen.. Maar aan de andere kant heb ik ook weer geen zin whehe
Ik probeer het uiteraard wel als het niet anders kan, doch naderhand zie je het resultaat vaak wel. Toch vangt die stabilyzer van de lens veel op ...maar uiteraard is een statief in zo'n geval beter. Maar die heb ik niet bij mij.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:57 schreef Mauro het volgende:
ff een kleine steek onder water
_mod_, wel een nieuw topic openen als je de laatste post doet![]()
[..]
ik kan 13 seconden mezelf als statief gebruiken
Tuurlijk op een statief!
Ik heb nu een ab gekocht zodat als ik weer eens nachtfoto's ga maken de camera echt helemaal niet meer beweegt.
Tnx Subhuman. Ik heb hierzo een plaatje van de gear gepost.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:29 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat is een hele goede koop!Die 135 mm lens is los al meer waard dan 25 euro. Heel veel succes met je nieuwe set, laat je wat foto's hier zien?
Statiefje is niet zo duur hoor.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:21 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik probeer het uiteraard wel als het niet anders kan, doch naderhand zie je het resultaat vaak wel. Toch vangt die stabilyzer van de lens veel op ...maar uiteraard is een statief in zo'n geval beter. Maar die heb ik niet bij mij.
Flexwebhosting/quote:Op zondag 22 januari 2006 15:22 schreef PieDobbelJoe het volgende:
2 mensen hebben me hier een provider aangeraden voor webhosting, ik weet momenteel ff niet welke 2 dat ook al weer waren. P en ??? weten jullie dit nog? Ik kan momenteel niet mijn email thuis bekijken.
Ik webhost gewoon mezelf, op mijn ADSL lijnquote:Op zondag 22 januari 2006 15:22 schreef PieDobbelJoe het volgende:
2 mensen hebben me hier een provider aangeraden voor webhosting, ik weet momenteel ff niet welke 2 dat ook al weer waren. P en ??? weten jullie dit nog? Ik kan momenteel niet mijn email thuis bekijken.
Ik nu ook!quote:Op zondag 22 januari 2006 15:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik webhost gewoon mezelf, op mijn ADSL lijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |