Hij toont spirit en speelt redelijk: correct. Hij pikt zijn goaltjes mee: correct.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:12 schreef Steeven het volgende:
Waarom willen ze Charisteas eigenlijk dumpen? Ik vind hem één van de weinige die spirit toont en nog redelijk speelt ook. Plus hij pikt zijn goaltjes mee. Of zie ik dat verkeerd.
Begrijpelijk, maar het zou niet verkeerd zijn een spits als Harry op de bank te hebben dan. Dat zal wel te duur wezen wsquote:Op zondag 22 januari 2006 22:15 schreef marsu het volgende:
[..]
Hij toont spirit en speelt redelijk: correct. Hij pikt zijn goaltjes mee: correct.
Het probleem zit echter ergens anders. Harry is een aankoop van Ronald "Donald" Koeman.
Zowel Blind als Van Geel zijn niet erg gecharmeerd van de 4-4-2 spits. Huntelaar is een echte 4-3-3 spits en aangezien Ajax naar dit systeem terugwil is het logisch dat The Hunter de voorkeur geniet boven Harry. Dan Rosenberg, ook een 4-4-2 spits, maar hij is nog jong en is nog te vormen. Ook toonde hij aan ook in het 4-3-3 systeem te kunnen scoren. Daarbij is Rosenberg een aankoop van Blind en zal hij eerder het voordeel van de twijfel krijgen dan Harry.![]()
Hehe, uiteraard. Twente uit is toch geen makkelijke pot, ik ben er wel tevreden mee. Geluk heb je ook soms nodig.quote:
Op dit moment wel. Heeft hij gewoon gelijk inquote:Op zondag 22 januari 2006 23:05 schreef 2Drix het volgende:
Egbers: Is HSV beter dan Ajax?
VDV: Ja...
[afbeelding]
Geef hem eens ongelijkquote:Op zondag 22 januari 2006 23:05 schreef 2Drix het volgende:
[afbeelding]
quote:
Wat zijn jullie opzienbarend realistischquote:Op zondag 22 januari 2006 23:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Op dit moment wel. Heeft hij gewoon gelijk in
Bijna iedereen in dit topic, altijd al geweest.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:10 schreef JustJunior het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie opzienbarend realistisch![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:05 schreef marsu het volgende:
En niemand die het over de briljante tactische omzetting van Blind heeft. Hij zette Rosales linkshalf en Urby rechtsbuiten, dit leidde tot de zege.
quote:Op zondag 22 januari 2006 15:04 schreef Roeni3 het volgende:
Ajax heeft zich goed in de wedstrijd teruggeknokt. Daar is niets lucky aan, dat is pure strijdlust. De wissel van Emmanuelson voor Rosenberg was niet dom, Blind heeft de speler er in gezet die het winnende doelpunt heeft gemaakt.
Op de speelwijze na (slechte ballen etc, er moet inderdaad nog heel veel beter), mogen we trots zijn hoe we zijn teruggekomen. Wat dat betreft zie ik het probleem niet. Wat ik wel zie is karakter, om van twee keer een achterstand terug te komen tot winst.
Quote dan goed en doe het niet zo stemmingsmakend....quote:Op zondag 22 januari 2006 23:05 schreef 2Drix het volgende:
[afbeelding]
De uitstroom van spelers verbaast je? Veel van de spelers die nu weggaan zijn transfervrij, zo raar lijkt me dat niet. Zeker niet als je ook kijkt naar de positie van die spelers in de groep (op De Jong na).quote:Op zondag 22 januari 2006 23:42 schreef SwithleR het volgende:
het gene wat me toch steeds weer verbaasd zijn de constante stroom van spelers die weggaan. Deze week is Lobont vertrokken, en zoals we allemaal weten gaan er nogal een aantal spelers weg. Sommige daarvan zijn grote verliezen en sommige kunnen makkelijk vervangen worden.
Maar daar ligt juist het probleem.. voor volgend seizoen zijn alleen Kron delhi en de Mul ( terugkeer van huur) toegevoegd.
Er zullen toch dringend meer spelers moeten komen, want Galasék heeft nog steeds niet bijgetekend. Ook Grygera heeft niet bijgetekend. Juan Fran is ook nog steeds niet officieel overgenomen, dus ik vraag me af wie gaan we halen?
Sowieso hebben we een goede centrale verdediger nodig om naast grygera te spelen ( als hij blijft) een of twee ervaren creative middenvelders plus buitenspelers..
Maar goed wie? iemand enig idee?
Tot wanneer loopt het contract van Mitea dan? Kan me niet herinneren dat hij na volgend seizoen ook transfervrij is?quote:Op maandag 23 januari 2006 00:08 schreef SwithleR het volgende:
@roeni3:
Ah ik dacht dat de Mul sowieso al terugkwam, thnx voor de info.
waar ik voor volgend seizoen een beetje op hoop is de terugkeer van Mitea. Is een aardige buitenspeler die helaas al lang geblesseerd is, en ook hij heeft nog niet bijgetekend, wat inhoud dat volgens van geel hij moet vertrekken als hij niet bijtekend ( net zoals bij Grygera).
Opzich is het inderdaad niet zo raar dat veel spelers transfervrij weggaan, maar het verbaasd me wel dat ajax er zo weinig op reageerd. Als je kijkt naar PSV bijvoorbeeld, dan zie je daar toch een veel betere planning. Ze halen daar spelers in de winter ( die jonge Amerikaan en die australiër). Daar hebben ze met Ball ook een miskoop maar goed dat is een andere topic en psv is mijn club ook niet.
Maar al met al verbaasd het me gewoon hoe "schijnbaar" rustig ajax is.. Steeds meer spelers geven aan weg te gaan of weg te moeten en er staat in mijn ogen te weinig tegenover.
Maar goed het zal even afwachten worden voor we weten wat het "nieuwe" ajax gaat worden.
Mitea moet z'n voorzet verbeteren, dan wordt hij een hele goeie.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:58 schreef Schanulleke het volgende:
En als hij er een zou hebben dan laat hij hem niet zien. Die loopt zichzelf echt altijd vast.
Nu pas?quote:Op maandag 23 januari 2006 09:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik vond het overzichtje bij Talpa gister emt vertrokken spelers trouwens wel erg groot. Als je dat zo ziet, ga je je toch afvragen wat voor een wanbeleid er is gevoerd...
Nee, gister dus al....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |