Vind je hem zo slecht? Ik ben echt fan van zijn passie en techniek, dat is niet te ontkennen.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wie mag deze keer het topic report knopje drukken?
Ik kan inderdaad niet ontkennen dat jij daar fan van bent.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben echt fan van zijn passie en techniek, dat is niet te ontkennen.
3 miljoen, mag je hem hebben!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Is Diba eigenlijk niets voor Ajax? Sierlijke technische speler met overzicht.²
Als Huntelaar 9 miljoen kost, dan minimaal de helft voor Anouar Diba, in mijn ogen de beste rechtbuiten van Nederland, ik vind hem beter dan Boukhari en slimmer dan Boussabon.quote:
4,5..ook prima!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als Huntelaar 9 miljoen kost, dan minimaal de helft voor Anouar Diba, in mijn ogen de beste rechtbuiten van Nederland, ik vind hem beter dan Boukhari en slimmer dan Boussabon.²
Ja dat is een wereldprestatiequote:Op zondag 22 januari 2006 20:41 schreef BansheeBoy het volgende:
ik vind hem beter dan Boukhari en slimmer dan Boussabon.²
In principe niet, maar vergeet dat ze beiden het halen daar waar ze horen. Ik gun het hem, zo ook Aissati.quote:
Ja hoi DK. Stop nou maar.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vind je hem zo slecht? Ik ben echt fan van zijn passie en techniek, dat is niet te ontkennen.²
Ohquote:Op zondag 22 januari 2006 20:57 schreef cultheld het volgende:
DK? Dit is een vaste fok user hoor.
Wel een kloon hoorquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:05 schreef marsu het volgende:
En niemand die het over de briljante tactische omzetting van Blind heeft. Hij zette Rosales linkshalf en Urby rechtsbuiten, dit leidde tot de zege.
Nee hoor. Ik ben gewoon zeer positief over de voetballende kwaliteiten van Anouar Diba en Jaouad Zaïri, moet ik daar een kloon voor zijn? Ik denk het niet.quote:
Vraagje:quote:Op zondag 22 januari 2006 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee hoor. Ik ben gewoon zeer positief over de voetballende kwaliteiten van Anouar Diba en Jaouad Zaïri, moet ik daar een kloon voor zijn? Ik denk het niet.
Jij bent fan elke islamitische voetballer volgens mijquote:Op zondag 22 januari 2006 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben gewoon zeer positief over de voetballende kwaliteiten van Anouar Diba en Jaouad Zaïri, moet ik daar een kloon voor zijn? Ik denk het niet.
En wat is "DK" ?²
Neen, als hij naar me zou luisteren zou het wel goed komen met Ajax.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:43 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Vraagje:
Bent u misschien Martin van Geel die hier wat proefballonnetjes oplaat, in de hoop dat de experts hier wel wat knopen kunnen doorhakken?
Van elke Marokkaanse voetballer denk ik eerder...quote:Op zondag 22 januari 2006 21:43 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jij bent fan elke islamitische voetballer volgens mij![]()
Hou eens op met tong nadoenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, als hij naar me zou luisteren zou het wel goed komen met Ajax.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |