Ik ben vandaag een beetje depri..dus ik heb ff geen zin dat iemand langskomt, en ik moet ook nog leren, dus ik had besloten vandaag even alleen te zijn omdat normaliter een klasgenoot (stuut) bij mij komt ,zodat ik hem kan helpen met vergelijkende biologie....nou is er niks mis met hem, maar hij is ONWIJS IRRITANT, voorbeeld:
hij klopt om 12 uur snachts aan de deur van onze gang en maakt zo al mijn gangenoten wakker, als hij in mij kamer komt, vreet hij alles op wat binnen handbereik ligt,
hij kan alleen over leren en studie praten ( tis zijn hobby), en het ergste is, als hij zogenaamd weg moet, blijft hij 3 uur lang bij de deur staan zeiken terwijl ik geiiriteerd de hele ja knik totdat ie aap weg gaat..en meestal ziet ie dat ik niet echt blij kijk en dan heeft ie het door en gaat ie weg.
Maarja hij zou vandaag komen, alleen omdat ik in een dip zit had ik geen zin om de deur open te maken, ik bedacht wel een smoesje voor later, dat ik de stad in was ofzo. Hoe dan ook, toen hij aan belde ( als je aanbelt hoort iedereen op de gang het , en het is een luide irritante bel) dacht ik, daar heb je hem...dus ik zei tegen mezelf, niks doen, hij gaat vanzelf weer weg...zat die klootviool gewoon 10 MINUTEN lang aan die bel te trekken
![]()
...en ik wilde niet open doen...maar gek dat ik werd!..ik had zon zin om hem ff een trap te verkopen..maarja dan ziet ie mij en dat wil ik niet.
De hele gang werd gek lolleromfg
ohja niet alleen ik heb last van hem..gisteren gingen we ff boodschappen doen, en toen zagen we ineens onze professor biofysica shoppen
![]()
..begint die baviaan de professor te bedelven met kutvragen zoals: wat komt er in het examen? ...en ik zag gewoon aan die man dat hij probeerde te ontkomen want hij zag er niet echt relaxt uit.
IRRITANTE KNEUS dat ie is