abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:26:12 #76
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34523488
Ik heb steeds één zin in mijn hoofd, waar ik mee wil beginnen, alleen ik kan er maar geen interessant verhaal omheen verzinnen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_34526435
Haha! Dat is nog eens grappig.

Is het zo'n geweldige zin dan? Misschien moet je gewoon een verhaal verzinnen en dan die zin er voor zetten.
pi_34527626
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb steeds één zin in mijn hoofd, waar ik mee wil beginnen, alleen ik kan er maar geen interessant verhaal omheen verzinnen.
De eerste zin is het belangrijkst he
Tap tap tap
  vrijdag 27 januari 2006 @ 22:03:40 #79
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34532133
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:14 schreef p-etr-a het volgende:
Haha! Dat is nog eens grappig.

Is het zo'n geweldige zin dan? Misschien moet je gewoon een verhaal verzinnen en dan die zin er voor zetten.
Ik wil beginnen met "Vind je me mooi?". Niet echt heel speciaal, maar die zin spookt gewoon in mijn hoofd rond.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_34533020
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik wil beginnen met "Vind je me mooi?". Niet echt heel speciaal, maar die zin spookt gewoon in mijn hoofd rond.
Nou daar kan je toch echt wel veel mee denk ik. En best pakkend hoor, dat ben ik met je eens.
pi_34539069
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik wil beginnen met "Vind je me mooi?". Niet echt heel speciaal, maar die zin spookt gewoon in mijn hoofd rond.
Een gevaarlijke vraag!
Misschien zou je de vraag door een jongen kunnen laten stellen!

Ik vind trouwens dat het aantal stemmen op m'n verhaal wat tegenvalt.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_34539241
Ja sommige verhalen krijgen echt zestig stemmen ofzo, mijne heeft er nu net twintig? En niet 1 reactie.
pi_34539306
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 01:32 schreef p-etr-a het volgende:
Ja sommige verhalen krijgen echt zestig stemmen ofzo, mijne heeft er nu net twintig? En niet 1 reactie.
Ja, ik zag het. Jammer dat je inderdaad niet eens reacties hebt.
Ik vermoed dat de mensen met 60 stemmen zelf hun verhaal flink aan het spammen zijn.

Ik zag dat een vriendin van mij ook gereageerd had, dat is geloof ik ook bijna de enige bekende verder die heeft gestemd.
En ik heb natuurlijk ook zelf gestemd.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_34539360
Haha ja je kan ook als je wilt meerdere keren stemmen. Het heeft geen invloed op de uitslag toch?

Leuk inderdaad dat berichtje van een vriendin, ik had het gezien. Lekker aan het wintersporten en dan leest ze jouw verhaal.
pi_34539423
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 01:37 schreef p-etr-a het volgende:
Haha ja je kan ook als je wilt meerdere keren stemmen. Het heeft geen invloed op de uitslag toch?

Leuk inderdaad dat berichtje van een vriendin, ik had het gezien. Lekker aan het wintersporten en dan leest ze jouw verhaal.
Ja, ze is op wintersport omdat haar vriend dat zo geweldig vindt. Zelf heeft ze een hekel aan de lange latten!
Dus voor haar is het meer een relax-weekje in een luxe hotel, dan een wintersportvakantie.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_34539563
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 01:40 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja, ze is op wintersport omdat haar vriend dat zo geweldig vindt. Zelf heeft ze een hekel aan de lange latten!
Dus voor haar is het meer een relax-weekje in een luxe hotel, dan een wintersportvakantie.
Wel een duur relax-weekje in een hotel, kon ook wel in Nederland dan. Maarja zo doe je iemand anders nog eens een plezier.
pi_34539591
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 01:48 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Wel een duur relax-weekje in een hotel, kon ook wel in Nederland dan. Maarja zo doe je iemand anders nog eens een plezier.
Ja, da's nog eens echte liefde!
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 14:04:15 #88
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34548403
Het is me gelukt!

Verhaal van de dag .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_34549291
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 14:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is me gelukt!

Verhaal van de dag .
Je bent geweldig!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_34549298
ik wil ook verhaal van de dag zijn

Maar gefeliciteerd
Tap tap tap
pi_34588604
Lastige opdracht; het onderwerp spreekt me niet zo aan en iets vertellen binnen 550 woorden lijkt me ook niet het meest makkelijke. Maar wel een uitdaging dus...

Die schrijfcursus die is te winnen, waar is die te volgen voor als je niet wint?
pi_34588690
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:41 schreef Cruoninga het volgende:
Lastige opdracht; het onderwerp spreekt me niet zo aan en iets vertellen binnen 550 woorden lijkt me ook niet het meest makkelijke. Maar wel een uitdaging dus...

Die schrijfcursus die is te winnen, waar is die te volgen voor als je niet wint?
Volgens mij in Amsterdam.

Edit: ik ga morgen (!!!) jouw verhaal uitprinten en lezen. Wordt wel eens tijd hè.
pi_34588796
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:44 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Volgens mij in Amsterdam.
Zou niet heel slecht uitkomen....
quote:
Edit: ik ga morgen (!!!) jouw verhaal uitprinten en lezen. Wordt wel eens tijd hè.
Oh ja, daar wilde ik je nog over mailen. Heb een paar kleine verbeteringen aangebracht. Ik zal je de goede versie vanavond mailen. Bespaar dus de inkt voor wat je nu hebt
pi_34588844
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:48 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Zou niet heel slecht uitkomen....
Volgens je profiel woon je in Groningen, da's best een eindje van Amsterdam weg anders.
quote:
Oh ja, daar wilde ik je nog over mailen. Heb een paar kleine verbeteringen aangebracht. Ik zal je de goede versie vanavond mailen. Bespaar dus de inkt voor wat je nu hebt
Oké ik wacht 't af.
pi_34632468
Waarom kan ik niet meer in het grote verhalentopic komen???
pi_34632641
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:05 schreef karin1000 het volgende:
Waarom kan ik niet meer in het grote verhalentopic komen???
Er is nu een #2 geopend, hij zat vol.
pi_34675047
Ik zie dat er al meer dan 200 verhalen zijn.
Dat vind ik nogal veel!
En er is nog een week te gaan. Zou het aantal nog gaan verdubbelen?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_34675072
Ik heb eindelijk een idee voor een verhaal!
pi_34675321
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:49 schreef Biancavia het volgende:
Ik zie dat er al meer dan 200 verhalen zijn.
Dat vind ik nogal veel!
En er is nog een week te gaan. Zou het aantal nog gaan verdubbelen?
Kerstverhalen waren er ongeveer 400 verhalen, die wedstrijd duurde iets langer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')