De rest is waarschijnlijk weggelopen nadat je die ook stiekem 2 weken aan hebt gehad.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:06 schreef woutabest het volgende:
ik voel me net een wijf zo.
Ik zou toch zweren dat ik 5 spijkerbroeken heb. Moet ik nu binnen een half uur naar een verjaardag.
Probleem: 2 kwijt! Ik heb nu de keuze tussen de volgende 3 broeken:
die ene die ik al stiekem 2 weken aanheb.
die ene skatebroek die heel wijd is. (niet geschikt voor winter en brommer)
die ene hele oude en te korte.
klacht: waarom loopt de rest weg?
en nu moet ik doorgaan, lees jullie reacties later wel
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:21 schreef gateway het volgende:
ga in je te korte broek, en doe er een korte zwembroek onder. Dan kom je daar binnen, doe je je skatebroek uit, en dan zeg je: Zo, en nu kunen we naar het zwembad!! (iedereen kijtk je raar aan) Jij zegt: We gingen toch zwemmen??
Ik heb er maar tweequote:
Ik ook maar 2, en dat is soms best irritantquote:Op zondag 22 januari 2006 13:38 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb er maar twee(lange dan)
Ik moet toch echt een keer wat nieuwe halen
same here. althans die geschikt zijn voor winter.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:54 schreef Omaha het volgende:
[..]
Ik ook maar 2, en dat is soms best irritant![]()
Jep, heb er ook 1 voor de zomer, maarja dat is in de winter inderdaad niet echt fijnquote:Op zondag 22 januari 2006 14:00 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
same here. althans die geschikt zijn voor winter.
heb voor de zomer nog 2 witte en 1 linnen broek, maar die trek ik natuurlijk des winters niet aan!
meer dan genoeg toch? elke 3 dagen andere broek. of worden ze bij jouw zo snel vies dat je elke dag 2 schone aan doet?quote:
Heb er zelf maar 4 en verder geen problemen mee, gewoon in de was en hop hij is weer schoon...quote:
Meer keuze? Ik zeg zo maar iets?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:51 schreef McGilles het volgende:
[..]
Heb er zelf maar 4 en verder geen problemen mee, gewoon in de was en hop hij is weer schoon...
Wat is het nut van 10 broeken?![]()
Omg, jij bent een man, en je combineert... conclusie: nicht...quote:Op zondag 22 januari 2006 17:44 schreef Nawien het volgende:
[..]
Meer keuze? Ik zeg zo maar iets?![]()
Als je veel kleding hebt, kan je tenminste combinaties maken. Stel je voor dat je 5 blauwe broeken hebt. Dan heb je een blauw shirt en daar doe je geen blauwe broek onder aan
.
Conclusie:
Als je veel broeken heb kan je goed combinaren![]()
Stel je voor wat een loser je dan bent als je maar 5 broeken hebtquote:Op zondag 22 januari 2006 17:44 schreef Nawien het volgende:
[..]
Als je veel kleding hebt, kan je tenminste combinaties maken. Stel je voor dat je 5 blauwe broeken hebt. Dan heb je een blauw shirt en daar doe je geen blauwe broek onder aan
.
Conclusie:
niks mis met modebewuste mannenquote:Op zondag 22 januari 2006 18:03 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Omg, jij bent een man, en je combineert... conclusie: nicht...
ik zie jou echt al voor de spiegel, met bovenkledij aan, en verschillende broeken bij je om te "matchen" , je houd de ene voor, neeee die is zoooo fout... volgende... ja die kan wel, we doen deze...
![]()
Nee zo sta ik niet voor de spiegelquote:Op zondag 22 januari 2006 18:03 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Omg, jij bent een man, en je combineert... conclusie: nicht...
ik zie jou echt al voor de spiegel, met bovenkledij aan, en verschillende broeken bij je om te "matchen" , je houd de ene voor, neeee die is zoooo fout... volgende... ja die kan wel, we doen deze...
![]()
Deze opmerking had ik, hoe logisch, al verwachtquote:Op zondag 22 januari 2006 18:09 schreef McGilles het volgende:
[..]
Stel je voor wat een loser je dan bent als je maar 5 broeken hebt![]()
Stel: je hebt 10 blauwe broeken, en je trekt een blauw shirt aan, voor lul!!!![]()
![]()
5 is meer dan zat, als ik al die zogenaamde hippe figuren op straat zie, hebben allemaal hetzelfde hippe aan en denken helemaal de bomb te zijn![]()
Jezus wat een weerwoord, kan ik niet tegenopquote:Op zondag 22 januari 2006 19:23 schreef Nawien het volgende:
[..]
Deze opmerking had ik, hoe logisch, al verwacht. Gelukkig had ik mijn weerwoord op dat moment ook al bedacht
.
Als je 5 blauwe broeken hebt, ben je weird, maar het is nog te begrijpen. Met 10 blauwe broeken ben je wereldvreemd.
dat ben ik ook hoor.. alles wat ik heb past bij elkaar, dus dat is makkelijk zatquote:Op zondag 22 januari 2006 19:53 schreef Nawien het volgende:
Ahh, dus jij bent zo een figuur die gewoon een trui, broek whatever aantrekt en dan tevreden is?![]()
Indien dit het geval is snap ik dat je mij niet begrijpt
je hebt ze allemaal al vanaf je babytijd bewaartquote:
Kan ik me niet voorstellen, tenzij je maar een paar kledingsstukken hebt. Dan kan je namelijk weinig combinaties maken.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat ben ik ook hoor.. alles wat ik heb past bij elkaar, dus dat is makkelijk zat
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:57 schreef Nawien het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, tenzij je maar een paar kledingsstukken hebt. Dan kan je namelijk weinig combinaties maken.
Ik zeg nergens dat ik het beter weetquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:44 schreef Nawien het volgende:
[..]
.
Conclusie:
Het probleem is gewoon dat ik als ik door de stad loop oid dan zie je van die zogenaamde hippe mensen die helemaal op elkaar afgestemde kleding dragen, alleen heb ik om de 5 meter een deja vu gevoel omdat er een miljoen mensen er tegenwoordig zo bijlopen.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:53 schreef Nawien het volgende:
Ahh, dus jij bent zo een figuur die gewoon een trui, broek whatever aantrekt en dan tevreden is?![]()
Indien dit het geval is snap ik dat je mij niet begrijpt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |