Ik wil het ook wel doen hoor, is voor mij een stuk makkelijkerquote:Op zondag 22 januari 2006 11:45 schreef Woelli het volgende:
Op volgt!
Doe jij het dan maar.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel doen hoor, is voor mij een stuk makkelijker.
Nou, ik vond dat hij eerder achteruit ging gister, dan vooruitquote:Op zondag 22 januari 2006 11:56 schreef Maddy_K het volgende:
Vond hem in het begin maar een grijze muis, maar hij wordt wel steeds beter en opvallender!
Het valt me op dat ik 'm elke week minder kan uitstaat.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:56 schreef Maddy_K het volgende:
Vond hem in het begin maar een grijze muis, maar hij wordt wel steeds beter en opvallender!
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Zolang hij de nadruk maar niet op z'n stem legt is het goed.
Maar zoals HJ al zei, het gaat eigenlijk om hoeveel fans je hebtquote:Op zondag 22 januari 2006 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan mag hij dus meteen uit Idols, waar stem eigenlijk wel erg belangrijk is.
Waar dan wél op? Bijster knap is hij niet, op het podium is het meer een act dan dat 'ie zelf echt iets uitstraalt, een bijzondere persoonlijkheid wil ik hem ook niet noemen.... blijft weinig over danquote:Op zondag 22 januari 2006 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Zolang hij de nadruk maar niet op z'n stem legt is het goed.
Ik vind z'n act wel leuk, hij doet z'n best om er iets leuks van te maken en straalt plezier uit.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Waar dan wél op? Bijster knap is hij niet, op het podium is het meer een act dan dat 'ie zelf echt iets uitstraalt, een bijzondere persoonlijkheid wil ik hem ook niet noemen.... blijft weinig over dan.
Als Christon er uit moet .. mag Serge er zeker weten wel uitquote:Op zondag 22 januari 2006 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar hij mag er nu wel een keer uit.
jij?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:41 schreef Woelli het volgende:
[..]
Als Christon er uit moet .. mag ik er zeker weten wel uit![]()
Jim.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:18 schreef BVO het volgende:
De Jim van dit jaar vrees ik.
Alleen dan nog slechter.
Jaquote:Op zondag 22 januari 2006 13:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jim.![]()
Dat je hem met Serge vergelijkt.
Bas kwam niet verquote:
Ben bang van niet hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 13:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Bas kwam niet ver.
Serge haalt de top 3.
Inderdaadquote:Op zondag 22 januari 2006 13:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jim.![]()
Dat je hem met Serge vergelijkt.
die vergelijking maakte ik ook niderdaad. ik vind het echt een schande dat hij er nog in zit, echt veruit de slechtste zanger en performer van het hele stel.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:18 schreef BVO het volgende:
De Jim van dit jaar vrees ik.
Alleen dan nog slechter.
nou fan.... ik vidn hem wel goed hoor.. maar ben geen bakvisjequote:Op maandag 23 januari 2006 14:55 schreef Ayaxola het volgende:
Heeft ie ook nog fans hier eigenlijk?
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou fan.... ik vidn hem wel goed hoor.. maar ben geen bakvisje
Ja, mijquote:Op maandag 23 januari 2006 14:55 schreef Ayaxola het volgende:
Heeft ie ook nog fans hier eigenlijk?
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:17 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
![]()
![]()
srry, vond het gewoon grappig
we zijn melig.....quote:Op maandag 23 januari 2006 16:45 schreef morgaine21 het volgende:
Nou met mn 24 val ik hopelijk toch niet meer in die categorie![]()
nijmegen, als 't 'm dan niet was lijkt hij er wel heeeeeeeel veel op, meestal herken ik mensen wel snel maarjaquote:Op maandag 23 januari 2006 20:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ergens op een traject om en nabij Limburg?
Nou fans voor Serge!quote:Op maandag 23 januari 2006 20:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ergens op een traject om en nabij Limburg?
-Vaduz-, newsflash, Serge gaat zelfs met Poesje Mauw nog finaal de mist in.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Is een nummer waar hij niet heel erg de mist mee in kan gaan.
Is wel een mooi liedjequote:Op donderdag 26 januari 2006 22:40 schreef morgaine21 het volgende:
Zaterdag gaat hij het nummer " drops of jupiter" doen van Train, ben beniewd!!![]()
Niks veranderdquote:
now that's creepyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |