quote:Op zondag 22 januari 2006 11:47 schreef Genjuro het volgende:
rook afteraf een jointje van een pagina uit de koran
Als hij dat durftquote:Op zondag 22 januari 2006 12:02 schreef Evertjan het volgende:
doe je toch gewoon ijzeren noppen aan je schoenen en dan met twee benen erin knallen op kniehoogte. Kijken of ze dan ook nog praatjes hebben![]()
Jij bent zeker een turk of marokkaan?quote:
Goeie tipquote:Op zondag 22 januari 2006 12:02 schreef Evertjan het volgende:
doe je toch gewoon ijzeren noppen aan je schoenen en dan met twee benen erin knallen op kniehoogte. Kijken of ze dan ook nog praatjes hebben![]()
Een Turk..hoezo?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:04 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Jij bent zeker een turk of marokkaan?![]()
Dat je irritant bent voor de rest van nederland, nou goedquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat je irritant bent voor de rest van nederland, nou goed![]()
ik vond jou meer je best doen om een grote bek te hebben.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:07 schreef DjDev het volgende:
[..]
Jij bent weer zo'n gozertje die alleen echter z'n pc een grote bek durft te geven
Kun je gelijk merken aan jullie typische praatjesquote:
Zou mooi zijn als er niet 10 andere op het plein staan en nog een 50-tal aan de zijlijn die dan je bloed lusten...quote:Op zondag 22 januari 2006 12:02 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb IRL ook een grote bek hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 12:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond jou meer je best doen om een grote bek te hebben.
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:08 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Kun je gelijk merken aan jullie typische praatjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |