Ik zal het principe van de Gamma Voordeelpas even uitleggen:quote:Op zondag 22 januari 2006 09:40 schreef bonke het volgende:
bij de gamma hadden ze een tijd terug een actie waar je een maand lang 10 % korting kreeg op alles wat je kocht
die 1 euro die je terugkrijgt bij 25 euro is dan ff te weinig
en ik wil gewoon baar geld terug ipv kortingsbonnen die je dan alleen kan besteden voor dingen die je niet nodig hebt
Ik zou als je zoveel nodig hebt, de dure bouwmarkten laten zijn voor wat ze zijn en naar echte bouwmarkten toegaan (Bouwmaat, Imabo, eventueel een Enorm, hoewel ik er daar maar 1 van ken)quote:Op zondag 22 januari 2006 10:15 schreef bonke het volgende:
omdat ik straks dus met een grote verbouwing zit wil ik dus korting op de dingen die ik nodig heb en niet de dingen die in de reclame zijn
als ik 40 platen mdf nodig heb of 75 vierkante meter gipsplaten dan ga ik niet wachten tot ze daar reclame voor gaan maken
ik wil gewoon proberen om 10 % korting te bedingen ?:)
ps : ik zit net te denken aan een kennis van mij die bij de gamma werkt, die krijgen toch ook korting als ze wat aankopen bij diverse winkels ?
Ik werk ook bij de Gamma en de regel is dat we 20% korting krijgen bij alle Gamma- en Karwei-bouwmarkten in Nederland. Dit geldt alleen voor jezelf of als je nog thuiswoont, ook voor je inwonenden (ouders bijvoorbeeld). De regels zijn nogal strikt dat personeel niet voor vrienden en kennissen met korting mag kopen.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:15 schreef bonke het volgende:
omdat ik straks dus met een grote verbouwing zit wil ik dus korting op de dingen die ik nodig heb en niet de dingen die in de reclame zijn
als ik 40 platen mdf nodig heb of 75 vierkante meter gipsplaten dan ga ik niet wachten tot ze daar reclame voor gaan maken
ps : ik zit net te denken aan een kennis van mij die bij de gamma werkt, die krijgen toch ook korting als ze wat aankopen bij diverse winkels ?
collegaquote:Op zondag 22 januari 2006 11:42 schreef captainfrasca het volgende:
Hoi, Bij de Karwei waar ik werk zijn wel 2 bedrijven die 10% korting krijgen omdat ze regelmatig veel afnemen, maar als je bijvoorbeeld een keuken van ¤5000,- afneemt krijg je niets, dan kan je beter wachten tot er keukens in de aanbieding zijn, dan krijg je minimaal 15% korting, en dan kan je die kaart gebruiken, als je daar creatief mee omgaat kan dat aardig wat voordeel opleveren.
Hoi!quote:
zou je dan niet naar de groothandel gaan.? iboma, pontmeyer.?quote:Op zondag 22 januari 2006 10:15 schreef bonke het volgende:
Inderdaad, ga naar de Pontmeyer, Imabo of Bouwmaat (pas aanvragen via iemand met KVK). Standaard al wat goedkoper, met partijen helemaal en kwaliteit ligt tevens op een hoger niveau.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:46 schreef dutchmage het volgende:
[..]
zou je dan niet naar de groothandel gaan.? iboma, pontmeyer.?
iboma en pontmeyer komen het ook brengenquote:Op zondag 22 januari 2006 16:15 schreef bonke het volgende:
die bouwmarkten hebben we hier niet in de buurt
wel een BBN , dat schijnt ook wel een goeie te zijn
ps: het hele gebeuren zal rond half maart moeten aanvangen dus ben al een beetje van alles aan et uitzoeken
nee, niet imabo.. iboma..quote:Op zondag 22 januari 2006 16:03 schreef sjares het volgende:
[..]
Inderdaad, ga naar de Pontmeyer, Imabo of Bouwmaat (pas aanvragen via iemand met KVK). Standaard al wat goedkoper, met partijen helemaal en kwaliteit ligt tevens op een hoger niveau.
Collegaquote:Op zondag 22 januari 2006 10:27 schreef _Denker het volgende:
[..]
Ik werk ook bij de Gamma en de regel is dat we 20% korting krijgen bij alle Gamma- en Karwei-bouwmarkten in Nederland. Dit geldt alleen voor jezelf of als je nog thuiswoont, ook voor je inwonenden (ouders bijvoorbeeld). De regels zijn nogal strikt dat personeel niet voor vrienden en kennissen met korting mag kopen.
Je kunt het beter met de manager van de desbetreffende bouwmarkt overleggen, dan valt er vast wel wat te regelen met de prijs!
Klopt helemaal wat je zegt! Onze franchiser heeft maar één Karwei en we krijgen alleen daar korting, alleen krijg ik bij vestiging weesp ook korting omdat ik goed kan opschieten met de manager aldaar!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:57 schreef Hoogbevaegd het volgende:
[..]
Collega![]()
Krijg je trouwens niet alleen korting bij de GAMMA en Karwei filialen welke van jouw franchise nemer zijn? Bij "onze" GAMMA is dat namelijk wel het geval, dus andere filialen die niet onder onze franchisenemer vallen krijgen niet zomaar de personeels korting. (in uitzonderlijke gevallen wel en dan in overleg met de manager)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |