ze is er zowieso een half jaar zoet mee, incl therapie enzo....quote:Op maandag 23 januari 2006 00:26 schreef Salsagirl het volgende:
tuurlijk zegt ze gaat maar.. ze zal zich waarschijnlijk toch alwel schuldig voelen
maar kan ook dat ze denkt laat hem maar snel gaan..hij wrijft het anders iedere dag wel even onder me neusje
Kijk snap wel dat je wilt gaan..maar sorry ik zou thuis gebleven zijn en dan zo vaak mogenlijk(mijn vriend) haar gaan bezoeken en vertroetelen..en dan maar later een vakantie boeken samen met vriendin/vriend
Daarom heb je geen vriendin of is ze lelijk. Sommige mensen hebben nog wel een leven naast hun vriendin.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:51 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik ben 18 en weet nog beter om te gaan met dames als de TS...
echt waar, als de TS dit meent en dit alles echt waar is... geen woorden voor..
en waarom dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:57 schreef Skinnymike het volgende:
Als de vriendin van TS dit topic zal lezen, dan zal waarde TS sowieso in zn eentje op vakantie gaan denk ik![]()
Misschien omdat je alleen maar loopt te blaten over jouw vakantie die in de soep gelopen in en over de financiele gevolgen daarvan.quote:
1. ze zou al niet gaan skien maar kan toch niet mee ivm operatie donderdag en hele been in gips.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:30 schreef maartena het volgende:
Methodistisch Problemen oplossen:
1) Kan vriendin mee maar niet skieen?
- Ja: Probleem opgelost.
- Nee: Zie vraag 2.
2) Heeft je vriendin je hier nodig, bijv voor vervoer van/naar ziekenhuis?
- Ja: Einde verhaal. Je blijft thuis, allebei geen wintersport.
- Nee: Je gaat toch op wintersport en zie vraag 3:
3) Word je vriendin boos als je iemand anders mee zou nemen?
- Ja: Dan neem je niemand mee, en ga je fijn skieen met je zwager.
- Nee: Zoek een collega of vriend die op korte termijn nog mee kan gaan.
Probleem opgelost!
Is er geen leuk verpleegstertje te regelen in dat ziekenhuis?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:45 schreef TheOneAndOnly het volgende:
3. ik heb al rond gevraagd maar er is niemand die komende week vrij is of kan krijgen.... helaas...
Zielig kansloos figuur, verdwijn van mijn beeldschermquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:03 schreef TheOneAndOnly het volgende:
er was wel een jongen binnen gebracht met een gebroken been ook.
die zouden vrijdag op vakantie gaan, misschien is zijn vriendin wel iets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |