Nou afwachten wat je er voor terugkrijgt!quote:Op zondag 22 januari 2006 02:12 schreef PDOA het volgende:
![]()
Altijd last gehad van die klootzak. Harde muziek, geschreeuw, verbouwingen en nog meer van dat soort praktijken op onverantwoorde tijdstippen (midden in de nacht of 's ochtends vroeg bv). Maar ik kwam vandaag thuis en zijn huis was leeg! Hij is er vast uitgezet want ik heb gehoord dat hij overal schulden heeft. Ach, wat kan mij het verdommen: hij is opgerot en ik heb eindelijk rust!
![]()
Omfg.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:26 schreef _emanresu_ het volgende:
Ik ben oprecht blij voor je. Nee echt, dit is het nieuws waar ik al lang op wacht. Ik kan de gevoelens van pure vreugde niet onder woorden brengen. Dit is gewoon geweldig. Echt super!!!
Jah, oprecht. Ben nooit meer blij geweest dan nu.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:32 schreef _emanresu_ het volgende:
[..]
Kom nou, alsof jij niet ook blij voor hem bent.![]()
Altijd grappig dit soort reacties. Ja, daar houd ik wel van. Humor op zijn best.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:59 schreef BYM het volgende:
Ja dat krot in Utrecht beviel me niet meer zo, en ik heb er van alles aan geprobeerd om het woonbaar te krijgen, zelfs snachts en smorgens veel verbouwen enzo, maar het mocht niet baten.
![]()
Lijkt me beide eigenlijk wel gezellig. En die Arabische muziek is vaak best te pruimen.quote:Op zondag 22 januari 2006 03:15 schreef Fester het volgende:
Buren rondom mij zijn ook verhuisd, maar daar heb ik toch een hoop minder spul voor terug gekregen
De burennaast ons waren te goed geintegreerde antilianen. Hele aardige mensen,maar om nouCD's van Andre Hazes en Frans Bouwer te draaien...
Maar goed, nu hebben we daar mensen wonen die op een stuk luider niveau nogal moslim-achtige muziek draaien. Alsof je een moskee naast je hebt zitten.
Ben benieuwd hoe dat gaat in de zomer.
Misschien wel de buurman van de TS:?quote:Op zondag 22 januari 2006 02:21 schreef blackmage het volgende:
bij mij is juist de aardigste oude vrouw ooit onder ons weg gegaan (naar een tehuis), nu hopen we juist dat er geen jostie onder ons komt wonen.
Je bent gewoond verbitterd dat je al 10 jaar in dezelfde flat woont...quote:Op zondag 22 januari 2006 08:36 schreef MeneerMuis het volgende:
10 jaar geleden was de verhouding in onze flat met 30 woningen: 95% autochtoon en 5% goed geintergreerde allochtonen.
Nu is de verhouding: 95% totaal niet geintergreerde asociale (criminele) allochtonen en 5% autochtoon
Ja 't is te hopen voor RS dat men niet ineens op het idee komt om de Tokkies in dat huis te dumpenquote:Op zondag 22 januari 2006 02:19 schreef Clairvaux het volgende:
Herkenbaar gevoel.
Hopelijk zijn de toekomstige buren iets meer sociaal aangepast.
![]()
Lekker doorstromen naar wat leuks na 10 jaar...quote:Op zondag 22 januari 2006 08:36 schreef MeneerMuis het volgende:
10 jaar geleden was de verhouding in onze flat met 30 woningen: 95% autochtoon en 5% goed geintergreerde allochtonen.
Nu is de verhouding: 95% totaal niet geintergreerde asociale (criminele) allochtonen en 5% autochtoon
Mijn probleem was dus dat ik op zo'n flat woonde als TS, en er rondom ons alleen maar josti's woonden op een gegeven moment, met luidruchtig en gehorig gedrag als gevolgquote:Op zondag 22 januari 2006 03:07 schreef _emanresu_ het volgende:
[..]
Altijd grappig dit soort reacties. Ja, daar houd ik wel van. Humor op zijn best.
Zal wel koud zijn 's winters, op een flat wonen. Er in is toch echt veel efficiënter lijkt me!quote:Op zondag 22 januari 2006 13:46 schreef BYM het volgende:
[..]
Mijn probleem was dus dat ik op zo'n flat woonde als TS, en er rondom ons alleen maar josti's woonden op een gegeven moment, met luidruchtig en gehorig gedrag als gevolg
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zal wel koud zijn 's winters, op een flat wonen. Er in is toch echt veel efficiënter lijkt me!
En je hebt niet eens gevraagd wat ze biedenquote:Op zondag 22 januari 2006 10:36 schreef Lief-visje het volgende:
Naast ons staan alle 2 de huizen te koop ( het waren ook allebei asociale buren ) maar goed tis dus nu lekker rustig. Kwam er van de week een koppel aan de deur Ja is jullie huis ook te koop of niet. Dus ik een beetje geirriteerd. Ik weet niet of je het kan zien maar bij ons staat er geen bord in de tuin hoor. Zegt die vrouw ja dat weet ik maar ik dacht misschien.... heb zo de deur dicht gedaan en ben weer verder gegaan waar ik mee bezig was![]()
* Vamos mompelt iets over levend slachten van een schaapquote:Op zondag 22 januari 2006 02:23 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nou afwachten wat je er voor terugkrijgt!![]()
Slachten doe je altijd als het <betreffende dier> nog leeftquote:Op zondag 22 januari 2006 15:23 schreef vamos1 het volgende:
[..]
* Vamos mompelt iets over levend slachten van een schaap
achteraf gezien was het idd nogal vout neergezet..quote:Op zondag 22 januari 2006 15:43 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Slachten doe je altijd als het <betreffende dier> nog leeftanders is het geen slachten
Nee wil namelijk niet wegquote:Op zondag 22 januari 2006 15:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
En je hebt niet eens gevraagd wat ze bieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |