paar keer hard mee op de tafel slaanquote:Op zondag 22 januari 2006 01:25 schreef Camplo het volgende:
Me pa heeft Hugo Boss - Soul meegenomen van de Amerikanen (legerbasis).
Nu is dat spuitstuk echter kapot. Als ik erop duw, dan sprayt ie niet, net of hij zeg maar te ver in is geduwd, het dopje sluit ook veel te diep over dat witte dingetje heen waardoor er niks uit komt.
Is er hier een technicus op dat gebied aanwezig die weet hoe ik dat kan fixen? Ruilen is niet echt een mogelijkheid aangezien die basis vlakbij München ligt.
dure pauper dressing flesquote:Op zondag 22 januari 2006 01:31 schreef blackmage het volgende:
haal hem gewoon uit elkaar en dan zie je toch wel?
erger kan je het toch niet maken.
als het dopje helemaal dood is kan je er een nieuw dopje op doen of kan je het overgieten naar een ander flesje.
quote:Op zondag 22 januari 2006 01:33 schreef Salsagirl het volgende:
Een ding heb je wel mazzel...
Je doet er lekker lang mee![]()
Kan je het niet overgieten in een andere fles..of naar douglas gaan.. en vragen of die er iets van willen eten
tegen je pa zegge dat ie wel een hele fles mee moet nemen/'quote:Op zondag 22 januari 2006 01:35 schreef Camplo het volgende:
Hmmz een nieuwe fles van 90 ml kopen bij Douglas.
En dan flesjes wisselen en zeggen dat ie kapot was. Maja dan heb ik er 2!!! Moet ik daar nu weer mee :/
wat maakt de fles nou uit? pak gewoon een willekeurig ding en giet het er in, je gaat niet opeens anders ruiken omdat het niet in de echte fles zit.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:35 schreef Camplo het volgende:
Hmmz een nieuwe fles van 90 ml kopen bij Douglas.
En dan flesjes wisselen en zeggen dat ie kapot was. Maja dan heb ik er 2!!! Moet ik daar nu weer mee :/
ja vind ik ook..quote:Op zondag 22 januari 2006 01:39 schreef blackmage het volgende:
[..]
wat maakt de fles nou uit? pak gewoon een willekeurig ding en giet het er in, je gaat niet opeens anders ruiken omdat het niet in de echte fles zit.
ja je kan natuurlijk ook gewoon heel moeilijk doen en dan krijg je uit het niks een werkend leeg cool soul flesje, of je kan gewoon een ander flesje pakken.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:42 schreef Camplo het volgende:
Echte Soul = ECHTE soul....
dus in DIE fles!
Staat mooi bij de rest
Ehm Salsagirl vond het flesje ook mooiquote:Op zondag 22 januari 2006 01:50 schreef Pladeao het volgende:
Je moet idd gewoon niet zeuren, en het in een FA body deo flesje doen.
Dat wijf dat je neukt omdat je zo lekker ruikt zal het echt niet boeien dat het in een FA deo flesje zat.
:x
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |