Ik ook niet, wel hoor ik van sommige mensen dat haar stem soms op t randje van t irritante ligt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:34 schreef BVO het volgende:
Ik zie het ontzettende saaie in Angelique ook niet, alsof Serge ofzo zo'n boeiend persoon is![]()
.
Dat ben ik dus helemaal niet met je eens, een platencontract is omdat je platen verkoopt en niet omdat je een goede stem hebt. Madonna kan/kon echt niet zingen, had regelmatig een valse noot, maar zij is/was toch echt een idool.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:49 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dat hele verhaal dat het niet zou gaan om de beste zanger(es) maar om het grootste idool zie ik als niet meer dan een (zwakke) apologie waarmee Smits c.s. zich proberen in te dekken tegen een eventueel onwelgevallige uitkomst. Want de stelling dat het niet gaat om de beste zanger(es) is lichtelijk absurd als we bedenken dat de hoofdprijs toch bestaat uit een platencontract voor maar liefst drie albums.
Hmz, daar kan ik me dan weer weinig bij voorstellen, maar anderen heb ik dat veel meer.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ook niet, wel hoor ik van sommige mensen dat haar stem soms op t randje van t irritante ligt.
Je bent de enige die stug anti-Floortje blijft stemmenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:35 schreef Zhenar het volgende:
Gevarenzone: Ellen, Marescha, Aäron
Finale: Raffaëla, Serge
Ik had al gestemd BVOquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:40 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik vind het nog niet eens zo'n rare gedachte, het is al wel gebleken dat hij erg populair is.
Hier mijn voorspelling
Krukken: Ellen , Marescha, Aaron
Finale: Floortje Harm
We hebben de zelfde voorspellingquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:40 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik vind het nog niet eens zo'n rare gedachte, het is al wel gebleken dat hij erg populair is.
Hier mijn voorspelling
Krukken: Ellen , Marescha, Aaron
Finale: Floortje Harm
Wat betreft de krukken zijn jullie niet de enigen die dat hebbenquote:
Ik kan wel raden wat de algemene voorspelling is over wie eruit gaatquote:
Nou, vertelquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik kan wel raden wat de algemene voorspelling is over wie eruit gaat
Als ik zo het topic doorkijk zie ik erg vaak Ellen staan.quote:
Oei, had ik het toch fout!quote:
En niemand meer Aäron.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:38 schreef BVO het volgende:
Opvallend dus Angelique: bijna de helft heeft haar nu in de finale staan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |