Alle polls, hier op FOK!, die gekke sterren in het publiek, het gejuich, de jury.... overal lijkt ze het populairst.... dus je zou het toch wel gaan denkenquote:Op zondag 22 januari 2006 14:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Floortje gaat echt niet winnen hoor.
Ik heb het gevoel dat er dit jaar meer speling in zit dan met Idols 1 en 2.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:05 schreef BVO het volgende:
Alle polls, hier op FOK!, die gekke sterren in het publiek, het gejuich, de jury.... overal lijkt ze het populairst.... dus je zou het toch wel gaan denken. Ik hoop het niet. Sowieso omdat ik het Raffa, Ellen en Angelique meer gun, maar ook omdat ik na Boris weleens een verrassende en spannende editie wil
.
ik verander hem ffquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:48 schreef Californian_dreamer het volgende:
Krukken: Marescha, Ellen, Aäron
Finale: Floortje - Raffaela
klinkt erg vreemd, maar steeds had ik bij Christon nothing else matters in mijn hoofd vandaag, en welke muziek draaide er onder zijn filmpje...Nothing else matters...ga strax zelf dat numer maar eens spelen denk ik
Weer een primeurquote:Op maandag 23 januari 2006 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
Finale: Floortje en Serge!
Ben wel heel gek bezig..... maar whatever
Hoe kom je nou ooit bij Sergequote:Op maandag 23 januari 2006 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
Krukken: Aaron, Ellen, Marescha
Finale: Floortje en Serge!
Ben wel heel gek bezig..... maar whatever
Ik vind het nog niet eens zo'n rare gedachte, het is al wel gebleken dat hij erg populair is.quote:
Dat wel. Maar de finale haalt die niet hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:40 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik vind het nog niet eens zo'n rare gedachte, het is al wel gebleken dat hij erg populair is.
je weet nooit..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:40 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat wel. Maar de finale haalt die niet hoor![]()
Ik ben bang van welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:40 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat wel. Maar de finale haalt die niet hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |