ja dat is waarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:20 schreef Chriz2k het volgende:
Gast, je werkt in een supermarkt.
nee door hoofdpijn kan ik niet meer goed nadenkenquote:
lichamelijk alleen voor nadenkenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:23 schreef NJ het volgende:
Nu óók lichamelijk?
Ik moet wel werken .quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:24 schreef melismay het volgende:
Werken?!Vindt je het dan gek dat je hoofdpijn hebt! Wie gaat er nou werken!
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:24 schreef DeLeider het volgende:
Je hebt kanker, thank god.
the horror.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:26 schreef Meki het volgende:
[..]
maar dan is Meki dood
![]()
dan geen Meki Bier of Meki Shop
Helaas is kanker niet besmettelijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:26 schreef Jett het volgende:
jij werkt in de AH in ossdoprik ga je stalken!
heb je me een keer gezienquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:26 schreef Jett het volgende:
jij werkt in de AH in ossdoprik ga je stalken!
Dank je welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
beterschap !
Verander je avaquote:
mag dat danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:27 schreef Adelante het volgende:
Ziek in je hoofd? Kan dat niet in NWS?
'n dooie en bijna opgezette walvis kan er ook inquote:
Nee, maar ik verveelde me en keek in het AH medewerkers topique en zag dat jij daar werktequote:
oow . Werken is juist goedquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:30 schreef Croupouque het volgende:
Meki, werken is ook helemaal niets voor jou. Je bent een intellectueel, een denker, een vrije geest die als een witte duif rond moet fladderen en door de gaten in de wolken neerkijkt op alle loonslaven terwijl je poept op de kalende hoofden van het gezag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |