Tnx for the tip en ik moet zeggen toch wel een meesterlijk filmpje. Laat echt veel verschillende mogelijkheden zien van de game. Zeker als er teveel vijanden zijn, dan ga je gewoon in Cloak mode. MGS elementen in Crysis. Deze game wordt met de dag beterquote:
Als dit echt zo eruit gaat zien, dan zit ik er denk ik flink naast. Ik dacht nog een jaartje of 10, en dan komen de eerste fotorealistische spellen uit. Maar dit gaat al wel een flinke stap vooruit zeg.quote:
VRquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:21 schreef DooD het volgende:
Een flinke stap vooruit is normaal en dit is nog steeds directx 9.0c. Ik begin steeds meer te betwijfelen of directx 10 in Crysis een nog betere ervaring zal opleveren. Het komt hem steeds meer in details te zitten in games, want vroeger of later berijken we de eindgrens. Het kan niet mooier als real life.
kolere wat ziek gek, upgraden volgend jaar dus!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:32 schreef clowncloon het volgende:
OMG
als deze game de lat weer hoger legt zoals Far Cry dat heeft gedaan dan ben ik zeer zeker aan een upgrade toe * kwijl *
http://video.google.com/videoplay?docid=-3502375929069803475&q=crysis
Ongelooflijk, lekkere gameplay + waanzinnige gfx mmmmuuussssttt haaaavveeee
En hadden al sinds, jawel, het Voodoo 3 tijdperk in spellen kunnen zitten...quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:49 schreef InsertCredit het volgende:
Z.I.E.K.
Vooral het depth of field en de motion blur maken de bewegende beelden zoveel realistischer [afbeelding].
Check hier GDC Trailer 2006 HDquote:Op zondag 25 juni 2006 20:21 schreef Arnold_fan het volgende:
Jammer dat de filmpjes verder niet een erg goede kwaliteit hebben...... ik zou graag gewone beelden hebben, dus niet gefilmd vanaf een ander scherm.
Dat ziet er inderdaad heel netjes uit, wanneer komt er een demo?quote:
Nog heeeeeeel lang niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:12 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad heel netjes uit, wanneer komt er een demo?
hoezo?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En hadden al sinds, jawel, het Voodoo 3 tijdperk in spellen kunnen zitten...
quote:
Hij draait prima op dx9. Al zal dx10 met de benodigde hardware iets efficienter zijn.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:03 schreef Jonathon het volgende:
Weet iemand al wat over de systeemeisen van de game?
DirectX10 dus dat betekend dat je Vista moet hebben, ik heb gelezen dat DirectX10 niet voor XP zal komen.
En kan m'n X1900XTX dit aan? of moet ik er een bij kopen (crossfire)
Dat doet zelfs COD2 al, en die is al 3/4 jaar oud, lijkt me dus wel....quote:Op maandag 3 juli 2006 23:09 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
is er al duidelijk of deze engine ook multicore cpu's ondersteunt?
3/4 is 3 delen van een kwart, ook al is het laat, een klein beetje nadenken moet je zelf ook kunnen, hoe schrijf jij je breuken dan op?quote:
Je kunt het zelf ook niet eens. 3 delen van een kwart slaat nergens op.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:44 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
3/4 is 3 delen van een kwart, ook al is het laat, een klein beetje nadenken moet je zelf ook kunnen, hoe schrijf jij je breuken dan op?
lul niet, 3 delen van een kwart geeft samen drievierde deel van het geheel.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je kunt het zelf ook niet eens. 3 delen van een kwart slaat nergens op.
Tja ik vind het zelf ook jammer van die aliens.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:49 schreef speedfreakssj het volgende:
nette game, alleen hjammer van die aliens maar ja, dat is meestal met dat soort gams anders gaan ze delta force en zo achterna....
Het is allemaal een complotquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:20 schreef -Dries- het volgende:
Best leuk en actueel trouwens dat je tegen de noord-koreanen vecht
Laatste keer dat ik er over zeur, maar ik heb gewoon gelijk. 3 delen van een kwart kan bijvoorbeeld 11, 8 en 6 procent zijn, samen 25%, dus 3 delen van één kwart.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:43 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
lul niet, 3 delen van een kwart geeft samen drievierde deel van het geheel.
Grammaticaal gewoon in orde.
nijs o-t
Hangt gelukkig pas 15 jaar in de lucht...quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:20 schreef -Dries- het volgende:
Best leuk en actueel trouwens dat je tegen de noord-koreanen vecht
Daarom staat er ook een en geen éénquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er over zeur, maar ik heb gewoon gelijk. 3 delen van een kwart kan bijvoorbeeld 11, 8 en 6 procent zijn, samen 25%, dus 3 delen van één kwart.
Maar is nu pas actueelquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hangt gelukkig pas 15 jaar in de lucht...
Mjah, niet dus. Het risico is nu alleen hoger. Magoed, de VS beginnen altijd te piepen als iemand soortgelijke speeltjes heeft en gaan er daarbij meteen vanuit dat ze aangevallen gaan worden...quote:
Lijkt me wel. Spellen worden nu al een tijdje getest op multi-core (zodat ze in ieder geval niet slechter worden dan op een single core, dat is niet altijd triviaal, ligt aan de manier van programmeren) maar om gewenste performance te halen is het zelfs onvermijdelijk (en ook gewenst) om te zorgen voor een goede multi-core implementatie.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:09 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
is er al duidelijk of deze engine ook multicore cpu's ondersteunt?
Ach, half life 2 had ook aliens maar was ook zeer tof, ik maak me er geen zorgen over. Vooral die ijsgebieden lijken mij echt te vet. Beetje 't the day after tomorrow effectquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer weer van die Aliens...verneukte Far Cry ook al
Daarom heb ik ook HL2 niet lang gespeeld. Far Cry heb ik gespeeld tot de Aliens kwamenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:48 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ach, half life 2 had ook aliens maar was ook zeer tof, ik maak me er geen zorgen over. Vooral die ijsgebieden lijken mij echt te vet. Beetje 't the day after tomorrow effect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |