Maar Serge is vrij populair geloof ik...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
vergeet Serge niet!
Christon, Serge en Aäron
en dan óf Ellen óf Marescha
Ik ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik denk ellen, Christon, Serge en Marescha..
Maar Aäron en Raf ook....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar Serge is vrij populair geloof ik...
Ik vrees voor Ellenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
vergeet Serge niet!
Christon, Serge en Aäron
en dan óf Ellen óf Marescha
Ja, lijkt erop, maaaaaaaaaar...... wanneer leer je nou dat niets is wat het lijtk bij Idolsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het lijkt erop alsof ze eerst iedereen die door is behandelen!
Ja, dat vrees ik ook. Ik vrees dat een vrouw Idols moet verlaten, Ellen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar Serge is vrij populair geloof ik...
Ja. Wat een verwarringquote:
Aaron is voor mij ook geen winnaar, maar hij irriteert mij minderquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
ik hoop andersom
Ik verwacht Marescha.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, dat vrees ik ook. Ik vrees dat een vrouw Idols moet verlaten, Ellen?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop weer op een Marescha-geluksmoment als vorige week..
Dat heb ik wel bij mijn prono, maar ik hoop het eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, dat vrees ik ook. Ik vrees dat een vrouw Idols moet verlaten, Ellen?
Ik ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop weer op een Marescha-geluksmoment als vorige week..
Ik houd niet van bier maar het zal heeeeeeeerlijk smakenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vandaag eruit! indien yes, dan krijg je van mij een gratis biertje !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |