TS is kloon van maikuuulquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:50 schreef yosander het volgende:
Laat me raden, je werkt daar met Maikuuul!![]()
Dat.quote:
mensen verwachten dat boontjes worden opgeveegd door het personeel dat daar werktquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:54 schreef Catch_me het volgende:
Nee ben geen kloon. Maar mén, als je een supermarkt binnenstapt kun je toch verwachten dat er boontjes op de grond liggen van asociale mensen die ze zo op de grond pleuren!
Ga dan niet werken en op je papa's geld terenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:55 schreef Catch_me het volgende:
Ja gek maar ik ga geen troep van een ander opruimen![]()
Daarom is er winkel personeel om dat op te ruimenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:54 schreef Catch_me het volgende:
Nee ben geen kloon. Maar mén, als je een supermarkt binnenstapt kun je toch verwachten dat er boontjes op de grond liggen van asociale mensen die ze zo op de grond pleuren!
Dan moet je een ander baantje zoeken, want dat wordt dus wel van je verwacht als je in een supermarkt werkt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:55 schreef Catch_me het volgende:
Daarom zullen mensen zoals jij nooit verder komen dan werken in een supermarkt met boven zich een 'baas'. Net als een hond, die heeft ook een baas.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:55 schreef Catch_me het volgende:
Als jij op je bek gaat doordat een of andere luie hond de aanwijzingen van zijn baas niet opvolgt, misschien wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:58 schreef Catch_me het volgende:
Maar dat oude wijf heeft wel een paar gratis dingen gehad. WTF? Als ik op me bek ga krijg ik toch ook niets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |