Voor wie bel je dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
0909-0303;
0909-0307.
Geheugensteuntjes.
Ja, een will she go down on you in a theatre had ik best uit Floortje willen horen komen, met haar hockey-stemmetjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Juist niet. Hij is gewoon echt zo'n loser-achtig typ die steeds herhaalt dat-ie zoveel vrouwen heeft gehad en opschept over zijn prestaties en belevenissen. Maar het stel allemaal geen reet voor. I see right trough you...zoals Alanis zingt.
Waarom zong geen enkele dame Alanis Morrissette trouwens
Of uit het keeltje van Maresha, de hysterica! Wat een gemiste kansquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, een will she go down on you in a theatre had ik best uit Floortje willen horen komen, met haar hockey-stemmetje![]()
Serge er maar uit.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:33 schreef Svensational het volgende:
De drie jongens op de kruk.
Hmm, ik bel wel alleen voor de laatste.quote:
christon op 4? wanneer was de laatste keer dat je je oren hebt laten checken bij de dokter????quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
mijn top 9 van vanavond
1. Marescha
2. Ellen
3. Angelique
4. Christon
5. Floortje
6. Raffaela
7. Serge
8. Aaron
9. Harm
Ik hoop het ook. De meiden zijn weer duidelijk beter dan de jongens vanavond. Zelfs Raffaëla deed het goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:33 schreef Svensational het volgende:
De drie jongens op de kruk.
Yep zoals ik ook al zei, de introliedjes vond ik beterquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
I love rock and roll van Joan Jett was ook wel leuk geweest trouwens.
Jah sorry ik vond die andere 3 beter..... Dus Christon moest op 4. Ik had hem ook liever hoger gezienquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
christon op 4? wanneer was de laatste keer dat je je oren hebt laten checken bij de dokter????![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |