abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34322850
Monitor:

Belinea, model: 10 70 40
17"scherm
Max. resolutie 1600x1200
Foto's

Incl:
benodigde kabels, voet

Heeft ca. 3 jaar trouw dienst gedaan en nooit kuren gehad, maar heeft eindelijk plaats moeten maken voor een LCD-scherm.

Richtprijs: 20 euro
Op te halen in Rotterdam

Digitale camera:

Trust 730S LCD Powerc@m Zoom
3.3 megapixels
4x digitale zoom
Foto's

Incl.:
1 x 16mb en 1 x 32mb compact flash geheugenkaarten, tasje, polskoordje, een soort mini-statief om de camera als webcam te gebruiken, usb-kabel, handleiding en cd-rom

Werkt nog prima, alleen de batterijen-indicator is niet erg betrouwbaar.

Richtprijs: 20 euro
Op te halen in Rotterdam of op te sturen (verzendkosten voor koper)
voorheen: -
pi_34323575
Ik heb intresse in de cam...

Heb je niet een paar voorbeeld foto's? kwaliteit?

Heb er 22euro voor over (verzenden incl. verz.k.)...
pi_34323966
ik weet niet precies wat de verzendkosten zijn, maar je bod staat genoteerd. ik zal maandag of dinsdag foto's posten die met de camera gemaakt zijn (ben dit weekend namelijk bij mijn ouders)
pi_34324043
Okidoki dude...
pi_34388944
Hier enkele foto's die met de camera gemaakt zijn.

pi_34390588
?
pi_34407068
Hmmm... De kwaliteit is niet echt denderend...

Denk er nog even over na... denk niet dat ik het wil...
pi_34461612
*schopje*
pi_34490345
Jammer dat Trust-camera's altijd een veel lagere resolutie hebben dan ze zeggen. Mijn Nokia 6230i met 1,3 mp camera maakt echt betere foto's. Niet lullig bedoeld tegen de TS, maar wel tegen Trust.

Ik vraag me af hoe de importeur dat uit zouden leggen als je verhaal zou komen halen.
Hier had uw reclame kunnen staan.
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:31:50 #10
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_34493618
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:00 schreef FransDeens het volgende:
Jammer dat Trust-camera's altijd een veel lagere resolutie hebben dan ze zeggen. Mijn Nokia 6230i met 1,3 mp camera maakt echt betere foto's. Niet lullig bedoeld tegen de TS, maar wel tegen Trust.

Ik vraag me af hoe de importeur dat uit zouden leggen als je verhaal zou komen halen.
Merken als Trust gebruiken meestal een goedkope CMOS chip, terwijl merkcamera's over het algemeen een CCD chip gebruiken. Ook berekenen ze het aantal pixels 'geinterpoleerd'; het oorspronkelijke plaatje wordt uitgerekt door extra pixels toe te voegen. Resultaat, je plaatje wordt groter, maar de kwaliteit minder. Het is als een beetje water gieten in een glas cola; het smaakt wel als cola maar half zo lekker.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_34498495
de foto's zijn misschien niet van topkwaliteit en posters kun je er niet van maken, maar dat kun je ook niet verwachten van een camera die ik hier voor 20 euro aanbied. als je een goedkope digitale camera in de winkel koopt ben je voor de goedkoopste minimaal 3 keer zo veel kwijt. voor schoolverslagen heeft de camera toch aardig dienst gedaan, getuige onderstaande foto's. hierbij ook wat foto's van objecten dichtbij, wat hogere kwaliteit oplevert

oja, ik heb dus ook nog een CRT-scherm te koop
pi_34550457

schop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')