En terechtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:42 schreef gammapooka het volgende:
Als "straf" heb ik hun voordeur + muur onder gezeken![]()
Iemand die tegen een deur van iemand aanzeikt?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat een afschuwelijke kinderwagen!![]()
Wie legt zn kroost nou in zo'n monsterbak?
Je had ook niet met je vrouw een afspraak moeten maken, maar met de adverteerderquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:42 schreef gammapooka het volgende:
Maak ik met mijn vrouw een afspraak op deze advertentie :
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:57 schreef Quarks het volgende:
Ik had ook niet opengedaan voor een figuur dat tegen andermans spullen begint te urineren uit onmacht.
i.d.d. die dachten ook wat zijn dat voor een figuren aan de voordeur!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:57 schreef Quarks het volgende:
Ik had ook niet opengedaan voor een figuur dat tegen andermans spullen begint te urineren uit onmacht.
Er staat toch ook een telefoonnummer bij?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:52 schreef moussy het volgende:
wie heeft de adverteerder al gemaild?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Je had ook niet met je vrouw een afspraak moeten maken, maar met de adverteerder![]()
Hij's schrep!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Je had ook niet met je vrouw een afspraak moeten maken, maar met de adverteerder![]()
*lacht zich helemaal suf*quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat een afschuwelijke kinderwagen!![]()
Wie legt zn kroost nou in zo'n monsterbak?
haha had ik ook gedaanquote:Als "straf" heb ik hun voordeur + muur onder gezeken
quote:Op zondag 22 januari 2006 08:04 schreef MaceNL het volgende:
moet je ook aanbellen pauper. als iemand hier tegen de deur zou zeiken zou ik het ook niet horen
Ik bel altijd nog even vlak voor ik weg gaquote:Op zondag 22 januari 2006 18:46 schreef gammapooka het volgende:
Niet als er iemand langskomt voor "handel"
Hoe zou jij reageren als je een tering end voor Jan Lul rijd ?
Dat wou mijn vrouwtje niet....quote:Op zondag 22 januari 2006 19:54 schreef ChicaneBT het volgende:
edit: Had je niet door de brievenbus kunnen zeiken![]()
.
En, wist 'ie aan de hand van de pislucht te vertellen wat je gegeten en gedronken had?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:13 schreef gammapooka het volgende:
Mijn vrouw belt net met de betreffende persoon, ze waren het "vergeten" .
Wat een kutsmoes zeg.
Wel mij in totaal 66km voor jan lul laten rijden.
Begint die vent in 1 keer dat ie gemailt en gebeld is enzo en dat mensen hem op dit topic verwezen haha![]()
Laten we hopen dat ie de pliesie belt voor je wildplasactie. Aso.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:13 schreef gammapooka het volgende:
Mijn vrouw belt net met de betreffende persoon, ze waren het "vergeten" .
Wat een kutsmoes zeg.
Wel mij in totaal 66km voor jan lul laten rijden.
Begint die vent in 1 keer dat ie gemailt en gebeld is enzo en dat mensen hem op dit topic verwezen haha![]()
Gemiddelde snelheid van 66 km/h op de brommer?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:17 schreef Maikuuul het volgende:
33km in een half uur ?was je met de brommer ofzo ?
Top! Ik wil ook!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:42 schreef gammapooka het volgende:
Als "straf" heb ik hun voordeur + muur onder gezeken![]()
Waarom niet? Omdat zij níet door de brievenbus kan pissen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |